Lucy life #3

18. 6. 2014

Ahoj jak se máte já tak napůl, jsem ráda že obhajobu mám za sebou (dostala jsem dvojku), ale před sebou mám dvě prezentace na občanku kterou máme v pátek (achjo). Tento týden (pondělí, úterý a dnešek) jsme se vůbec neučili a asi se ani učit nebudeme kromě občanky tam jo. Obhajobu jsem měla pátou hodinu úplně poslední ze všech (šestou hodinu přišla ředitelka a učitelé do třídy a říkali nám své dojmy). Tréma byla znát ale všichni mi říkali že jsem byla dobrá.

O víkendu budeme možná grilovat ale to ještě nevíme podle počasí (má pršet). Dole jsou nějaké fotečky co jsem nafotila tento týden tak se mrkněte. :)

P.S.: Slibuji že po prezentaci z občanky se blog rozjede na 100%

Přeji krásný den


Výborná večeře


Pití z Lidlu (nealkoholické nebojte se)


Tyto brýle byly v Glancu tak neváhejte a kupte si ho :)

2 komentáře:

  1. jeee ty rajcatka jak jsou tam naskladany, to je bozi! :) a mojito drink bych si dala mnam mnam

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥