Lucy life #4

20. 6. 2014

Zdravím dnes je můj nejlepší den proč? protože mám z té občanky trojku a nebudu mít tudíž žádnou čtyřku na vysvědčení hurá!!

Dnes mám tedy jakoby definitivně prázdniny (příští týden nic neděláme) huráááá.

Budu mít tedy více času na blog a na čtení knih. Příští týden se můžete těšit na recenzi kterou jsem furt odkládala.

O víkendu k nám přijede strejda a budou se na zahradě kácet stromy (překážejí našemu novému bazénu). Právě jsem začala číst Příběh jedné lásky. Zatím se mi to líbí a doufám že se mi to bude líbit i do konce. O prázdninách si chci přečíst ještě jednou Hvězdy nám nepřály a pár dalších knížek.

O prázdninách se musím ještě trošku šprtat ajinu kterou potřebuji hodně na střední. škola nám dala jméno a heslo na nějaký program s angličtinou a také to máme zcela zdarma, ale jen na ty prázdniny škoda jinak seto platí 220 kč měsíčně (nějak tak).

Přeji vám krásné prožití tohoto báječného dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥