Filmová podoba týdne #7

15. 9. 2014


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.

posterNázev: Julie a Julia

Režisér: Nora Ephron

Podle knihy: Julie a Julia - Julia Powellová

O čem film je:   Co se stane, když se třicetiletá sekretářka z Queens Julie Powell jednoho dne rozhodne, že během jednoho roku uvaří všech 524 receptů z klasické kuchařky, kterou v roce 1961 napsala Julia Child? Nakoupí spoustu másla, na internetu rozjede blog s názvem Julie/Julia project a dá se do práce. A co když se podle tohoto příběhu rozhodne natočit film Nora Ephron...

Můj názor: Opravdu krásný film, který mi zůstane v hlavě hodně dlouho. Zařadil se k mím pěti nejlepším filmům, které jsem kdy viděla. Určitě, ten kdo rád vaří nebo peče by si měl tento film pustit. Jak jste možná zjistili je to natočené podle skutečnosti, což já mám takové filmy ráda. Určitě doporučuji i když to má přes dvě hodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥