Filmová podoba týdne #8

22. 9. 2014


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.


Název: Upíří deníky

Režisér: Marcos Siega, John Dahl, Guy Ferland, Kevin Bray, Ernest R. Dickerson

Podle knihy: Upíří deníky - L. J. Smith

O čem film je:   Byl by to klasický upíří příběh, kde se starodávný upír Stefan přestěhoval do malého městečka Mystic Falls kdesi v amerických lesích, a zamiloval se tam do krásné mladé dívky Eleny. Jenže děj se komplikuje, lidé umírají a na scéně se objevuje Stefanův zlý bratr Damon. Dávné spory se vzedmou, když i on najde zalíbení ve stejné dívce.

Můj názor: Upíří denky šíleně miluji a viděla jsem je tolikrát, že už vím co se kde říká. Já nejsem na upíry, ale tohle mi nevadí, protože je tam alespoň nějaká romantika. Více se mi líbila první a čtvrtá série ale nevím čím to je. Určitě ten kdo to neviděl by se měl na to kouknout, ale pochybuji že se někdo na to ještě nepodíval.

Trailer:


6 komentářů:

  1. Seriál je naprosto dokonalý a nemůžu se dočkat až vyjde první díl šesté série. Ale knihy jsou otřesné! Skončila jsem u druhého dílu a bohatě mi to stačilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já knihy nečetla a ani nechci, protože na ně slyším všude negativní ohlasy :)

      Vymazat
  2. Knihu jsem začala číst, ale nedočetla, tolik mě to nechytlo. Ale seriály jsme pravidelně sledovaly s mamkou :D Ty byly fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihy byly strasny, ale vydrzela jsem u nich prekvapive dlouho :-D Serial jsem jednu dobu hodne sledovala, hned ten den, co to vysilali :) Ted ale nejak nekoukam na zadny serialy, takze posledni cca dve serie vubec nevim, co se deje, mozna bych to mela dohnat :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥