Lucy life #10

18. 9. 2014


Poslední datum, kdy jsem psala článek Lucy life je 21. srpna od té doby se toho hodně změnilo. Jako první bych chtěla zmínit můj nový design blogu. Sice jsem tam nedala mojí oblíbenou barvu (fialová), ale i tak se mi to líbí, doufám že vám taky. Chtěla jsem nějaké podzimní barvy, protože jak možná víte 23. září je konečně podzim!. A já prostě miluji podzim a zimu, protože není nic lepšího než si sednout pod deku s horkým čajem nebo kávou či kakaem a číst nějakou krásnou knihu.

Oslava 23. srpna se perfektně vydařila, sice byla maličko zima, ale dalo se to vydržet. Dort pro tátu se také povedl, nakonec jsme měli dva dorty jeden ode mě pro tátu a druhý od mé tet pro mě (bohužel to nemám vyfocené zapomněla jsem).






Dne 1. září jsem nastoupila na střední do prváku. První den byl opravdu super, trošku jsem se bála, ale nakonec vše proběhlo dobře. Lepší třídu jsem si nemohla přát, normálně se těším do školy!. Od 8. - 12. září jsem měla praxi v NH Hoteles, kde mě to vůbec nebaví a na příští týden se netěším (máme týden školu týden praxi). Ale už pryč s praxí.

12. září jsme si celá rodina zašli do kavárny kde jsem si daly studenou kávu se zmrzlinou a palačinku s karamelem, zmrzlinou, šlehačkou a opečenou hruškou. Mňam i dnes se mi sbíhají sliny. Na fotce můžete vidět jak velká palačinka to byla.



Tento týden pořád čtu knihu Poslední píseň a zatím se mi líbí. Co pěkného jste dělaly a četly vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥