30 Day Reading Tag #8 - Nejvíce přeceňovaná kniha

11. 11. 2014


Úvod si můžete přečíst zde.

Bohužel na tuto otázku já nemohu odpovědět, protože jsem takovouto knihu ještě nečetla. 
Já si zatím vybírám jen knihy, které mě zaujaly z nějaké recenze. Přijde mi škoda utrácet za knihu, která mě nebude ani bavit. Ale můžu vám říct kterou knihu jsem četla a byla nejhorší.
Je to kniha Désirée od Annemarie Selinko. Na tuto knihu jsem psala recenzi, kterou si můžete přečíst zde. Když jsem tuto knihu našla u babičky v knihovně a přečetla jsem si anotaci, tak jsem si myslela, že to bude nějaký krásný životopisný román o Bonapartovy. Bohužel mě kniha bavila na prvních deseti stránkách a pak jen na konci. Já si rozhodně tuto knihu už nikdy nepřečtu a hned jsem ji vrátila babičce do knihovny. Když jsem si pročítala komentáře na Databázi knih na tuto knihu, byly pozitivní a nikdo tam nepsal jak se mu to nelíbilo. Ale já mám asi jiný vkus a mě se to prostě nelíbilo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥