INSTADIARY #1

9. 12. 2014

O tomto článku jsem přemýšlela, protože když mám hodně nastřádaných fotek a nemám o nich co říct, tak nemůžu psát Lucy life. Proto jsem se rozhodla, že články Lucy life budou jen když se něco zajímavého bude dít.

Tyto články nebudu přidávat pravidelně, jen když si budu myslet že mám hodně fotek na Instagramu.
Rozhodla jsem se, že do tohoto článku dám i fotky, které nemám na Instagramu.


Jako první tu mám koláč, který jsem dělala asi před měsícem. Je to klasické těsto na bábovku, jen nahoře je domácí karamel. Celá rodina se shodla, že tuto chuťovku budu muset dělat častěji. Vedle tohoto koláče je nepovedený moučník, o kterým vám asi říkat ani nebudu.



Tyto fotky jsem nashromáždila při světelné Praze, která se mi celkem líbila.


A další koláč tentokrát mramorovaný. Ten byl krásně vláčný.


Oslava Filípka. Více fotek na Facebooku.


Na první fotce můžete vidět mou svačinu a kávový hrnek ve kterým je čaj s medem. Na druhé fotce můžete vidět bublaninu s třešněmi.


Zde můžete vidět adventní věnec, který jsem vytvořila sama. Na druhé fotce je Skořicový pletenec od Ládi Hrušky, který doporučuji. Rodina se i u tohoto moučníku shodla, že ho budu dělat pořád.

Další fotky na Instagramu.











4 komentáře:

  1. Mňam, děláš mi chutě, hlavně ten první koláč s karamelem bych si hned dala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, sbíhají se mi sliny! :) Já jsem na pečení antitalent, takže u mě bych neměla co fotit, ale na tvoje další fotky se těším :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥