Waiting on Wednesday #31

8. 7. 2015


Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chceme přečíst.


Pro tuto středu vybírám:


Název: První dojmy

Počet stran: 344

Autor: Charlie Lovett

Anotace: „Ukradla Jane Austenová nápad na Pýchu a předsudek?“ Přesně taková otázka pronásleduje milovnici knih Sophii Collingwoodovou. Čerstvá absolventka Oxfordu si najde práci v jednom londýnském antikvariátu a brzy ji zaskočí zvláštní poptávka, když v jediný den do obchodu zavolají dva různí zákazníci a chtějí vzácný svazek alegorií z 18. století.
Jejich autorem je Richard Mansfield, spisovatel a kněz, který se před více než dvěma stoletími spřátelil v jihoanglickém Hampshire s mladou Jane Austenovou a stal se prvním čtenářem jejích literárních pokusů. Neobvyklá žádost přivede Sophii na stopu tajemství, jak to vlastně bylo s původem slavné Pýchy a předsudku – a současně před ní otevře otázku milostné volby mezi dvěma nápadníky. Podobně jako v úspěšném Dobrodružství milovníka knih vypráví Charlie Lovett úchvatný příběh o lásce a literárních záhadách, který si vychutnají nejen obdivovatelé a obdivovatelky Jane Austenové, ale všichni ti, kdo propadli vášni zvané čtení.

Proč zrovna tato knížka?
Jako první mě u této knížky zaujala obálka, která je nádherná. Jsem na celý příběh hodně zvědavá a doufám, že se mi bude kniha líbit. A teď si říkám, že si musím konečně přečíst něco od Jane Austenové.

6 komentářů:

  1. Taky me ta knizka láká, tak snad se k ní pak někdy dostanu ^^ příběh to má pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím příběh je skvělý a tak doufám, že mě kniha nezklame. :)

      Vymazat
  2. Já mám doma jinou knihu od tohoto autora a ještě jsem se k ní nedostala - a to, zda si někdy přečtu první dojmy, bude záležet hlavně na tom, jak se mi ta kniha bude líbit :) Ale obálka je krásná, to souhlasím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku jsem četla, psala jsem na ni i recenzi. Mě se líbila, takové příjemné čtení a nalákala mě na Jane Austenovou :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥