Zářijové čtení 2015

4. 10. 2015


V TBR na měsíc září jsem psala, že bych chtěla přečíst čtyři knihy, sice jsem si říkala, to nedám kvůli škole, ale opak je pravdou. Přečetla jsem 4 knihy a jednu rozečetla a jsem za to moc ráda.

PŘEČTENÉ KNIHY 


 Trhni si!

Jako první jsem chtěla dočíst knihu Trhni si!. Musím říct, že se mi hodně líbila a určitě ji doporučuji sice nevím, jestli se bude líbit všem, ale zkuste to a uvidíte. Těšte se na recenzi, která na sto procent bude hodně kladná, a budu vychvalovat snad úplně vše. Hodnocení: 5/5


Léto, kdy jsem zkrásněla

Před dvěma lety jsem tuto trilogii dostala od rodičů k vánocům a hned jsem se do ni musela začíst a teď po dvou letech jsem si řekla, že si ji přečtu znovu a bylo to to nejlepší rozhodnutí, které jsem udělala. Prvnímu dílu jsem sice dala čtyři hvězdičky, ale těm ostatním už pět. Hodnocení: 4/5


Bez tebe to není léto

I tato kniha se mi velice líbila. Tento díl mi přišel lepší než první a tak ode mě dostal pět hvězdiček. Tady mi Belly přišla už konečně vyspělejší a tak jsem si čtení parádně užívala a byla zvědavá, do koho se zamiluje tentokrát. Hodnocení: 5/5 


Vždycky budeme mít léto

Na tento díl jsem se hodně těšila, protože jsem vůbec nevěděla o čem je a tak to bylo pro mě překvapení, co se vůbec událo. Tady mi přišlo, že udělala nejblbější rozhodnutí, se kterým bych já teda nesouhlasila. Neřeknu vám, o co jde, protože by to byl obří spoiler. Hodnocení: 5/5

PŘEČTENÉ KNIHY


Modré z nebe

Tuto knihu jsem našla u babičky v knihovně a hodně se mi zalíbila anotace a tak jsem si řekla proč to nezkusit. Jsem moc ráda, že jsem ji našla, protože je vážně skvělá a určitě si od Nory ještě něco přečtu. Jsem na straně 168 z 315 a moc se mi příběh líbí. Prostě skvělá romantika. 


Kolik knih jste přečetli vy v září?

12 komentářů:

  1. Ani jednu knihu jsem bohužel nečetla, snad to brzy napravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou z těchto knih jsem nečetla,ale Trhni si! jsem viděla film :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky :) Trhni si jsem asi viděla jestli to je s tou herečkou Paris Hilton ale byl pro mě normální kniha musí být podle mě lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Podle traileru se mi zdá, že film není vůbec to co kniha. :)

      Vymazat
  4. Jů, pěkné knížky, taky uvažuji o přečtení... :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥