Knižní šifra 2

7. 3. 2016


Jelikož jsem se do této soutěže i minulý rok přihlašovala a moc mě bavila, tak vám sem hodím odkaz i na tu letošní. Hraje se už od 1.3. do 31.3. 2016 a tak máte spoustu času hrát.
Každý den se objeví jedno políčko, ve kterém může být skryto pár knih a vaším úkolem je dílo uhodnout. Dnes je 7.3. tudíž je ukryto už sedm políček.

Celkem máte uhodnout 64 knih, ale je tu další možnost. Jestli v březnu nakoupíš v martinusu tak ti to zdvojnásobí a to je super. :)

Minulí rok mě tato soutěž hodně bavila a letos mě baví ještě víc vždy, když přijdu domů, tak hned rozkliknu Knižní šifru a jdu se kouknout na nový odtajněný obrázek. Jo a dnes jsem si s tím hodně lámala hlavu, ale nakonec jsem na knihy přišla. :)

Hráli jste tuto soutěž už minulý rok nebo jste se o ní dozvěděli letos? A kolik jste už uhodli knih?

Odkas na martinus.cz: http://www.martinus.cz/

http://www.martinus.cz/

14 komentářů:

  1. Minulý rok jsem se tomu vyhnula :D. Ale letos to luštím a vůbec si s tím nevím rady :/. Zatím vím jen 3 knihy, ale dnes to jdu ještě otevřít a uvidím, na co ještě přijdu :).

    http://knizniblogspot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zkouším zkouším, ale zatím se nemůžu dostat přes 4 knihu, napadá mě dost knížek, ale hold to nejsou ty "pravé" :D Tak uvidíme jak to půjde dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi to hodně krát stane a šíleně se vztekám proč sakra tam ta kniha nejde :DD Ale stále mě to baví :DD

      Vymazat
  3. Luštím každý rok, moc mě to baví :-). Akorát patřím mezi ty netrpělivce, co to musí luštit celé a nejlépe hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé. S luštěním to mám podobné, ale nakonec vždy každý den čekám na další políčko. :D

      Vymazat
  4. Minulý rok jsme se do toho museli pod vedením učitelky povinně přihlásit a tak se hrálo až do konce měsíce :D, docela zábava, v půlce března se přihlásím, až tam toho bude víc na poznávání ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý :D Škoda, že u nás ve škole to nechtěli. :(

      Vymazat
  5. Ahoj, u nas doma lustime kniznu sifru s maminkou. Minuly rok sme lustili cela rodina, tento rok len my dve. Uz sme uhadli vsetky knihy, aj tajne bonusy. Niekedy pomoze google,velakrat wikipedia . Ale dve hlavy vymyslia viac ako jedna. Velmi nas to bavi/bavilo, kedze sme uz uhadli vsetky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo všechny já teď hodně krát nevím co je tam vůbec ukryto. Je hezké, že takhle společně luštíte. :D

      Vymazat
  6. Tahle hra je naprostá srdcovka <3 úplně jsme ji doma propadli a lustili a lustili až jsme ji celou vylustili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I má srdcovka. Bohužel teď asi tak posledních pět dní v tom nějak tápu a nevím co se tam skrývá, ale já věřím, že to najdu. :D

      Vymazat
  7. My luštíme s mými dvěmi dcerami, jedné je 29 a druhé 9 let,..neskutečně to baví i tu malou,..zatím též máme všechny bonusy a 49 knih, těšíme se na každý den :)



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to je hezké :) Já se také těším na každý den, ale teď mi to moc nejde. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥