Co právě čtu: Sto jmen

19. 4. 2016

IMG_3396Od neděle čtu tuto krásku. Potřebovala jsem něco oddechového kvůli tomu, že teď jsem hodně četla thrillery a fantasy knihy a moc mi chyběla takováto kniha. Jsem teprve na straně 50, ale zatím se mi líbí. Dnes bych chtěla přečíst hodně stran, tak jsem zvědavá. Cecelii Ahern mám hodně ráda a tak tuto knihu jsem si také musela přečíst. Od autorky jsem třeba četla PS: Miluji tě, tuto knihu jsem si neskutečně oblíbila a plánuji si ji znovu přečíst v létě, také jsem zhlédla film, který je neskutečný a tak když nemáte náladu na knihu, tak se určitě koukněte na film.

Anotace: Novinářka Kitty Loganová přišla o práci v televizi po odvysílání reportáže, v níž na základě křivého svědectví obvinila bezúhonného učitele, že zneužil studentku a přivedl ji do jiného stavu. Nemůže si být jistá ani svým hlavním zaměstnáním v redakci časopisu Etcetera, který donedávna řídila její přítelkyně a rádkyně Constance, ale právě v době soudní dohry Kittyina skandálu podlehla rakovině. Nešťastná mladá žena, od níž se po aféře odstěhoval přítel a rozkmotřil se s ní i dlouholetý kamarád, se teď upíná k jedinému cíli. Chce splnit poslední přání své zemřelé zaměstnavatelky a napsat v jejím zastoupení příběh, který si Constance vysnila, ale nikdy ho nevtělila na papír. Je to však úkol těžší, než se zdá, protože dědictví zemřelé šéfredaktorky – obálka s podklady pro napsání zamýšlené reportáže – obsahuje jenom jediný list papíru se stovkou neznámých jmen. Kitty musí zjistit, o jaké lidi jde a jaké tajemství je spojuje. A zároveň s tím, jak pátrá po jejich totožnosti a osudech, poznává i sama sebe.

Autor: Cecelia Ahernová / Počet stran: 320 / Originální název: One Hundred Names

IMG_3414 IMG_3404

Četli jste tuto knihu a jaká kniha dělá společnost vám?

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

8 komentářů:

  1. Kniha vypadá zajímavě, ale můj šálek čaje to asi úplně není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vpadá zajímavě. Mě se moc líbí je hodně oddechová. :) Škoda, že to není tvůj šálek kávy.

      Vymazat
  2. Kniha vypadá pěkně. Já zrovna čtu Isolu a chystám se na Wonderland, protože to vypadá, že Isolu dnes dočtu.

    Kateřina
    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím vypadá opravdu pěkně. Jé Wonderland snad se ti kniha bude líbit tak moc jako mně. Přeji příjemné čtení. :)

      Vymazat
  3. Od autorky chci začít s knihou S láskou Rosie a pak uvidím :)
    Velkou zásluhu má na tom film, protože tam hraje Lilly Collins, takže mám v plánu knihu a pak film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád váhám nad čtením S láskou Rosie sice Ahernovou mám ráda, ale nemám ráda knihy formou deníků, e-mailů a tak podobně. Uvidím možná si ji jednou přečtu. Viděla jsem film už čtyřikrát a nikdy mě S láskou Rosie neomrzí. :)

      Vymazat
  4. Knihu jsem již viděla, ale zatím nečetla.Právě čtu knihu Demelza- Dáma z chatrče :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbí. Demelzu bych si ráda přečetla, ale nejdříve si musím přečíst Poldarka a moc se na něj těším. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥