TBR duben 2016

5. 4. 2016


Hodně jsem přemýšlela, jaké knihy bych si ráda v dubnu přečetla a také kolik by jich bylo. Nakonec jsem si vybrala pět knih. Jednu knihu bych ráda dočetla, tři přečetla a jednu rozečetla. Snad to vyjde, abych vám příště mohla napsat, že jsem to dokázala. V dubnu snad bude více času, i když je pravda, že v březnu byly samé prázdniny a volné dny, ale v dubnu nic takového nebude. Musím si prostě věřit. Tyto knihy jsem si na konec vybrala.

IMG_3313 - kopie

Teď trávím chvilky s knihou Wonderland: Země divů. Je to recenzní výtisk od Baronetu, který teprve vyjde a to dne 13.4. do tohoto data musím udělat recenzi a tak bych ji ráda co nejdříve přečetla. Jsem na začátku, ale čím dál tím víc se do ni dostávám a nemohu se od ní odtrhnout je to zatím pecka.

Anotace: Země divů (Wonderland) je zábavní park v jednom malém americkém městě ve státě Washington. Park, v němž nechybí dům hrůzy či muzeum klaunů, funguje jako lákadlo pro turisty a současně zdroj obživy pro celé město. Přinejmenším do chvíle, kdy je v jeho areálu objeveno rozkládající se lidské tělo. Onoho dne, kdy je mrtvola nalezena, nastupuje coby zástupkyně šéfa místní policie Vanessa Castrová. A jako kdyby toho stále ještě nebylo málo, mizí rovněž mladý chlapec, který v zábavním parku pracoval. Vanessa, která začíná na obou případech pracovat, zjišťuje, že během posledních deseti let bylo podobných zmizení již více. Řádí zde snad kdosi, kdo unáší a vraždí mladé chlapce? A jak to všechno souvisí se zdejším zábavním parkem? Vanessa se přestěhovala do malého města, aby unikla své vlastní minulosti. Nepostavila ale místo toho sebe i svou rodinu rovnou do středu tajemné hry zákeřného vraha? Jenže tato hra teprve začíná a její konec nedokáže nikdo ani odhadnout...
Neuvěřitelně napínavý příběh. Raději se hoďte v práci marod, protože od této knihy nedokážete nikam odejít, dokud ji nedočtete. Jo, a možná se doma raději zamkněte. Jen tak, pro každý případ.
Jeffery Deaver

IMG_3311

Hrozně ráda bych si po delší době také přečetla nějakou tu romantiku a tak jsem si vybrala Manžela na objednávku. Tato kniha mi leží v knihovničce už delší dobu a moc se na ni těším, protože od této autorky jsem četla Zapomenutou a ta se mi hodně líbila. Také mě moc zaujala skvělá obálka a přijde mi, že čtení bude hodně oddechové, tak uvidím.

Anotace: Je tu nová Bridget Jonesová a jmenuje se Anna!
Anna Blytheová si na svůj život nemůže stěžovat. Má skvělou práci v redakci časopisu, úžasnou nejlepší kamarádku a právě se jí podařilo sehnat nakladatele pro svoji knižní prvotinu. Potíž je v tom, že si neustále vybírá nevhodné muže. Brzy poté, co se jí zhroutí další vztah, najde Anna vizitku společnosti, jež má stejné jméno jako ona a kterou považuje za seznamku. Ze zvědavosti a pro tu shodu jmen si ji ponechá. A když jí pak nejlepší kamarádka oznámí, že se právě zasnoubila, rozhodne se z jakéhosi pocitu žárlivosti a vzdoru tu tajemnou agenturu vyzkoušet. Jenže ji čeká pořádný šok – nejde totiž o obyčejnou seznamku, ale o kancelář nabízející exkluzivní (a taky pořádně drahé) zprostředkování sňatků...
 O něco později se Anna ocitne v luxusním mexickém letovisku, kde se během pouhých dvou dní seznámí s Jackem, mužem, kterého jí vybrali, a provdá se za něj. A navzdory všemu očekávání to funguje! Alespoň do chvíle, než novopečená manželka odhalí, že ani Jack, ani agentura nejsou tím, čím se zdáli.

IMG_3306

Další romantiku, kterou bych si ráda přečetla je Sto jmen. Tato kniha je celkem tenká a tak mi nebude trvat tak dlouho ji přečíst. Snad mě nezklame, ale věřím, že ne, protože Cecelii mám hrozně ráda. I na tuto knihu se těším.

Anotace: Novinářka Kitty Loganová přišla o práci v televizi po odvysílání reportáže, v níž na základě křivého svědectví obvinila bezúhonného učitele, že zneužil studentku a přivedl ji do jiného stavu. Nemůže si být jistá ani svým hlavním zaměstnáním v redakci časopisu Etcetera, který donedávna řídila její přítelkyně a rádkyně Constance, ale právě v době soudní dohry Kittyina skandálu podlehla rakovině. Nešťastná mladá žena, od níž se po aféře odstěhoval přítel a rozkmotřil se s ní i dlouholetý kamarád, se teď upíná k jedinému cíli. Chce splnit poslední přání své zemřelé zaměstnavatelky a napsat v jejím zastoupení příběh, který si Constance vysnila, ale nikdy ho nevtělila na papír. Je to však úkol těžší, než se zdá, protože dědictví zemřelé šéfredaktorky – obálka s podklady pro napsání zamýšlené reportáže – obsahuje jenom jediný list papíru se stovkou neznámých jmen. Kitty musí zjistit, o jaké lidi jde a jaké tajemství je spojuje. A zároveň s tím, jak pátrá po jejich totožnosti a osudech, poznává i sama sebe.

IMG_3308

A jelikož budu číst samé romantiky, tak to i nahradím něčím jiným a to Karanténou, na kterou se už hodně dlouho třesu a snad se mi bude líbit jako ostatním. Anotace vypadá moc slibně a tak očekávám od knihy hodně. I u této knížky se mi zalíbila obálka, která je skvěle propracovaná. Doufám, že se ke knize tedy dostanu tento měsíc.

Anotace: Odmaturuj nebo zemři!
Byl to jen další obyčejný den na McKinleyho střední škole. Dokud školou neotřásl mohutný výbuch. Samotář David Thorpe se pokusil pomoci svému učiteli angličtiny. Ten mu však zemřel přímo před očima. A to byl jen začátek.
McKinleyho střední škola se změnila v nejhorší noční můru. Všichni studenti jsou napadeni virem, který je pro dospělé smrtelný. Škola je v karanténě pod dohledem armády. Všichni učitelé jsou mrtví. Z nevinných skupinek studentů se vytvořily násilné gangy. Bez nich není naděje na přežití. David nemá svůj gang. Má jen mladšího bratra Willa a s ním stojí proti celé škole.
V tomto děsivě temném a vzrušujícím románu Lex Thomas přivádí čtenáře do školy, kde děti nebojují o popularitu. Tvrdě bojují, aby přežily.

IMG_3303 - kopie

A kdyby toho i tak bylo málo a já přečetla všechny knihy, tak tu mám Kolotoč snů. Tato kniha mi leží v knihovničce rok a půl a stále jsem se k ní nedostala, přitom vypadá moc dobře. Věřím, že se přenesu někam k pláži do nějakého slunného ráje a nebude se mi chtít zpátky do reality. Tuto knihu mám z Levných knih a netuším, jestli ji tam stále mají.

Anotace: Dát minulosti sbohem…
Petra Flintová a Arlo Savidge byli do sebe v pubertě zamilovaní, ale nikdy si to neřekli.
Teď, o mnoho let později, je Petra zlatnicí a ve dne vyrábí nádherné šperky ze
vzácných kovů a třpytivých drahokamů. V noci si však nedokáže pořádně odpočinout;
je totiž náměsíčná. Arlo žije v Severním Yorkshireu a vyučuje na soukromé chlapecké škole. Stejně jako Petra si v sobě nese tajemství, kvůli kterému nemůže spát. Jednoho deštivého dne, v malé cukrárně, se Arlo a Petra opět setkají. Využijí druhou šanci? Opravdu stará láska nerezaví?

IMG_3318 - kopie

Co chcete v dubnu číst vy? A četli jste nějakou knihu, co jsem zmínila?

Facebook: Reading with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

14 komentářů:

  1. Vybrala sis na duben moc zajímavé knížky :) přeji Ti příjemné čtení a moc se těším na recenze :) Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem četla pouze Karanténu a byla super. Chystám se na Wonderland :) Přeji příjemné počtení!

    trojtecka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný výběr, těším se na recenze, třeba taková obálka Wonderlandu mi už tak, sama o sobě, připadá děsivá.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Super výber ! Knihy vyzerajú vážne skvelo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné plány! :)
    Já chci přečíst 9 knih, tak snad se mi to podaří :)
    Wonderland také právě čtu a je to úžasné! Sice na čtení nemám absolutně čas (škola), ale i tak na knihu pořád myslím... no těším se na víkend více než kdy jindy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Devět knih je opravdu hodně. Vím, že se těšíš na víkend já také, protože stejně jako ty se úplně zabořím do té knihy a budu číst a číst a číst. :D

      Vymazat
  6. Pěkný výběr! Tak ať se Ti podaří dodržet plán a ať všechny ty knihy stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné kousky :) Manžel na objednávku také u mě čeká na přečtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moc mě kniha láká, tak doufám, že mě nezklame. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥