Unboxing #18

17. 4. 2016

Jelikož bux.cz měl zase výprodej, tak jsem si překvapivě musela něco pořídit. Celkem mě balíček vyšel na 214 Kč s tím, že zásilkovna stála 39 Kč. Moc se mi líbí, že jsem ve středu knihy objednávala a v pátek jsem je měla už doma. Za tohle bux mám hodně ráda a vždy knihy přišly ve skvělém stavu.

IMG_3363


Takto my balíček došel

IMG_3364

Kuk co se skrývá uvnitř? Věděl by někdo?

IMG_3366

Jako první ne mě vykoukla tato kniha. Už dlouho jsem po ní pokukovala, ale nikdy jsem si ji nekoupila, ale kvůli té skvělé ceně jsem ji tam nemohla nechat. Cena: 47 Kč.

Anotace: Camryn Bennettovou zkouší osud jako nikoho druhého. Rodina se jí rozpadla, když se otec matkou rozvedli a bratra zavřeli do vězení. Její přítel tragicky zahynul při autonehodě a nejlepší kamarádka Camryn zrovna obvinila, že jí chce přebrat kluka. Pak už stačí jediný den práce v obchodě s oblečením, aby se definitivně rozhodla – tohle není život, který by chtěla žít.
Camryn tedy hodí všechno za hlavu a vydává se na cestu napříč Amerikou. V autobuse se seznamuje se sympatickým, i když trochu tajemným Andrewem Parrishem, který má vlastní důvody, aby dal svému předchozímu životu vale. Oba mladí lidé si rychle padnou do noty a dohodnou se, že budou cestovat spolu – ale jen cestovat. Byť se oba dva tvrdohlavě brání vzájemným sympatiím, dodržet slib, který si dali, se ukazuje stále jako těžší a těžší….

IMG_3368

Jako další tu je druhý díl, který mě také moc zaujal. Jen by mě zajímalo, jestli jsou i další díly musím to někde vyhledat. Cena: 47 Kč.

Anotace: Camryn Bennettová nikdy nebyla šťastnější. Pět měsíců poté, co náhodou potkala Andrewa Parrishe, ji požádal o ruku a zdá se, že před sebou mají jen krásné zítřky. Společné zítřky... A přesto jejich lásce zasadí osud tvrdý úder. Andrew nechápe, jak se to mohlo stát, ale je pevně rozhodnutý jít dál, a to i ve chvíli, kdy si uvědomí, že jeho cit ke Camryn v sobě ukrývá také moře bolesti a že přetvářka začíná být smrtelně nebezpečná. Je však pevně přesvědčený dokázat, že jejich láska je osudová a přežije cokoliv... Pokračování knihy Na hraně zapomnění o dvou mladých lidech, kteří lásku rozhodně nehledali. Ona si je však našla sama.

IMG_3370

A jako poslední knihu, kterou jsem si koupila je tato. Jistě víte, že jsem se zamilovala do napětí a thrillerů a tato kniha je to pravé pro mě. Když jsem si asi před třemi měsíci četla anotaci, tak jsem si říkala, tu knihu musím mít, ale nějak jsem si knihu nekoupila až teď. A moc se na čtení těším doufám, že mě nezklame. Cena: 84 Kč.

Anotace: Přišla matka zmizelého dítěte o rozum, anebo jí opravdu všichni lžou?
Život Avy Garrisonové skončil toho dne, kdy se ztratil její syn Noah. Jsou to už dva roky a Avinu mysl stále halí mlha žalu, kterou se marně snažil rozehnat ošetřující personál psychiatrické léčebny. Noahovo tělo nebylo nikdy nalezeno a všichni se domnívají, že utonul po pádu z mola. Vlastně si to donedávna myslela i Ava…
Po návratu domů začnou Avu trýznit znepokojivé vjemy: slyší křik z Noahova pokoje, pak ho zase zahlédne, jak bloumá na břehu jezera… Rodina, psycholožka i manžel se začnou obávat, jestli nadobro nepřišla o rozum. Anebo se bojí spíše toho, co by Ava mohla zjistit?
Ava už sama netuší, co je vlastně pravda. A čím hlouběji se do svých vzpomínek noří, tím mrazivější strach ji svírá. Teď už ví, že synovo zmizení nebyla nejhorší událost jejího života. Tahle noční můra skončí až tehdy, kdy Ava pozná celou děsivou pravdu…

IMG_3371

Četli jste nějakou z těchto knih?

Facebook: Reading/cooking with Lucy | Instagram: readingcookingwithlucy | Twitter: readingwithlucy

22 komentářů:

  1. Pěkné kousky, Nechtěj nic vědět už mám také doma :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na hraně věčnosti a Na hraně zapomnění si chci také objednat. :) Ať se ti dobře čtou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé knižy! Všechny vypadají neuvěřitelně zajímavě. :) Podle anotace soudím, že si jednou všechyn tři přečtu :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kousky! :)
    V pátek mi také přišla objednávka z buxu. Trošku jsem se rozšoupla, protože tam bylo devět knih :-D
    Každopádně jsem si sérii Na hraně také pořídila a Nechtěj nic vědět už mám doma delší dobu :)
    Přeji příjemné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám série Na hraně a kniha Nechtěj nic vědět bude líbit. Také přeji příjemné čtení. :D

      Vymazat
  5. Těším se na recenzi Nechtěj nic vědět! Hezké přírůstky, ať se knížky líbí :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, ale budeš si muset chvilku počkat. Moc se na tu knihu těším, protože nevím co mám očekávat. :)

      Vymazat
  6. Krásné přírůstky, přeji příjemné čtení a těším se na recenze :) Zvlášť na Lisu Jackson jsem velice zvědavá :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se těšíš na recenze. Další člověk, který se nejvíce těší na recenzi Nechtěj nic vědět. Asi si ji budu muset co nejdříve přečíst. :)

      Vymazat
  7. Knihy od Redmerski sa mi veľmi páčili. Snáď sa budú aj Tebe :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jsem zvědavá za jak dlouho je prelouskáš, mě by to chvíli trvalo :)

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bude mi to trvat, protože mám doma přes třicet nepřečtených knih. Bože když to číslo píši, tak si říkám, že bych si už žádnou knihu neměla kupovat a spíš číst ty, které mám doma. :)

      Vymazat
  9. Ještě že jsem v Portugalsku, jinak by peněženka zase úpěla :-) Na blogu mám GA o jednu krásnou knihu...www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má tvoje peněženka štěstí :D Do tvé GA o tu krásku jsem přihlášená. :)

      Vymazat
  10. Wow, nevěděla jsem, že Bux má až takový výprodej =D Bohužel přes něj neobjednávám, protože Zásilkovnu u nás ve městě nevedeme, jedině v okruhu 50 km a to je tak trochu z ruky :( Jinak Na hraně zapomnění jsem se dívala v knihkupectví a vypadá hezky, jen se trošku bojím, jestli se mi bude vůbec líbit :/ Ale počíhám si na tvou recenzi a třeba mě navnadíš ještě víc! =D
    http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak abych v tom čtení mákla abyste všichni moc dlouho nečekali na ty mé recenze. Škoda, že Zásilkovnu máš až tak daleko já jsem o té naší vůbec nevěděla. Také ta Zásilkovna má své pro a proti. Tím, že vím jak krátkou mám cestu do ní, tak si kupuji čím dál tím více knih, ale kdybych o ni nevěděla nebo by byla moc daleko, tak by mě to asi tolik nenutilo si kupovat knihy tak často. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥