Druhé blogové narozeniny

15. 5. 2016


Páni dnes je to už druhý rok co jsem si založila tento blog. Nemohu tomu uvěřit, rychle to uteklo. Za tento rok se toho hodně změnilo. Oslovilo mě skvělé nakladatelství Baronet, abych jim zrecenzovala pár skvělých knih, za to jsem neskutečně ráda. Také jsem si založila nový druhý blog o vaření a pečení Cooking with Lucy a také jsem na svém blogu zveřejnila dvě nové rubriky Knihomolův měsíc a Filmové tipy. Zjistila jsem, že tyto nové články máte hodně rádi a tak se na mém blogu budou určitě objevovat i nadále.

Teď nesmím zapomenout i na pár statistik i u těch se toho hodně změnilo a já vám mnohokrát děkuji.

první narozeninydruhé narozeniny
Zobrazení stránky13 12043 366
Pravidelní čtenáři40141
Google +48112
Počet sledujících na Facebooku72378
Počet sledujících na Twitteru1689
Počet sledujících na Instagramu75433
Počet publikovaných příspěvků300470
Počet komentářů1 1302 869

Myslela jsem si, že s blogem nevydržím tak dlouho, protože před těmi dvěma lety jsem měla spoustu jiných blogu u kterých jsem vydržela nanejvýš půl roku, ale jde vidět, že jsem si našla to, co mě baví a určitě u toho zůstanu. Moc děkuji za vaši podporu a krásné komentáře díky vám dělám to, co mě baví, a nehodlám skončit. MOC VÁM DĚKUJI!!


28 komentářů:

  1. Jů, gratuluji :-) A ještě spoustu let přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář Luci. Doufám, že blogovat budu i nadále. :)

      Vymazat
  2. To je skvělý!! Gratuluji, ať ti nadšení pro blog vydrží další spoustu let :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji a doufám, že v blogovým světe budeš ještě hooodně dlouho!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to já také doufám a moc děkuji za milí komentář. :D

      Vymazat
  4. Velká gratulace :)
    Ať je dalsj rok ještě úspěšnější :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oproti prvnímu roku to je velká změna ve statistikách! :) Skvělý, moc gratuluju. :)
    Máš moc hezký blog, ať se ti s blogem i nadále daří. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano a hodně mě to překvapilo :) Děkuji za krásný komentář. :D

      Vymazat
  6. Gratuluji :) A hlavně ať se daří a baví Tě to i nadále :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Doufám, že mě to bude bavit i nadále a že s tím neskončím. :)

      Vymazat
  7. Nádhera! Přeji všechno nejlepší k narozeninám! :).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji k druhým narozeninám!!:)))

    OdpovědětVymazat
  9. Také se přidávám ke gratulacím. :) Ať se ti nadále daří. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo!! Opravdu je to velký pokrok, hlavně ty čísla, jak se změnily!
    Všechno nejlepší!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou souhlasím opravdu je to velký pokrok a když jsem se na ty čísla zpětně koukala nemohla jsem uvěřit svým očím jak to mohlo tak vyrůst za tak krátkou dobu. :) Moc děkuji za krásný komentář. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥