MEGA nákup z Levných knih!

17. 5. 2016

S mamkou jsme šly dnes jen tak do Levných knih se tam kouknout a ejhle koupila jsem si tam čtrnáct krásných knih. Hlavně děkuji své mamce, že hledala tak detailně, že našla i super kousky, které já neznám a moc mě svou anotací zaujali. Prostě mamka najde vždy ty nejlepší knihy, které se i mně líbí. Nebudu to zbytečně prodlužovat a rovnou se vrhneme na knihy je tu pořádná kupa a tak přikládám jen anotace nic víc, protože stejně bych tam psala jen, že se na knihu těším a, že vypadá hodně zajímavě a podobné věci.




 Pět dní - 69 Kč

Anotace: Strhující příběh o lásce, přátelství, odpovědnosti, odvaze, o síle vzepřít se ranám osudu.
Zbývá pět dní - pět dní do fatálního rozhodnutí, jež ukončí utrpení hlavní hrdinky, ale ovlivní i život její rodiny a přátel. Sebevědomá, ctižádostivá právnička Mara jednoho dne zjistí, že trpí nevyléčitelnou Huntingtonovou chorobou, která postupně ničí nejen její tělesnou schránku, chování a vzhled, ale především její intelektuální schopnosti. Dá si slib, že vydrží do chvíle, kdy už nebude moci žít důstojně a stane se pro svou dceru a manžela i pro rodiče nesnesitelnou přítěží. Není to snadné rozhodnutí, ale Mara je odhodlaná slib dodržet a na osudovou chvíli se systematicky připravuje.
Na internetu se virtuálně sblíží se Scottem. I on stojí před bodem zlomu. I jemu nemilosrdně běží čas a blíží se chvíle, kdy se bude muset rozloučit s chlapcem, o nějž se společně se svou ženou staral, když si chlapcova matka odpykávala trest ve vězení.


Zachraň mě - 59 Kč

Anotace: Většina obyvatel texaského Lovettu má na Sadie jasný názor: je poněkud bláznivá. Uznejte sami – nikdy nevyhrála jedinou soutěž krásy, v osmnácti bez ohlédnutí opustila Texas, rodný ranč i starého otce, nosí nemožně rovné vlasy, a hlavně, je jí třiatřicet a ještě není vdaná!


Sestry rudého slunce - 59 Kč

Anotace: Farma v Keni je domovem tří žen různého etnického původu: Emelie je Evropanka, Iman dcera Masajky a Aiša muslimka. Nad každou visí hrozba:
Emelie prchá před matkou, Iman čelí masajské kletbě a Aiša se bojí vynuceného sňatku. Přátelství dostane trhliny: mají všechny tři zachránit farmu
před úpadkem, anebo jít za hlasem svého srdce a tím zachránit jen sebe?


Ledová královna - 79 Kč

Anotace: I v té nejmrazivější vánici může dvě srdce zahřát láska...
Sophie Bellamyová se od rozbodu věnovala jenom své kariéře u mezinárodního soudu v Haagu. Na jednom slavnostním večeru však dojde k teroristickému útoku. Sophie málem přijde o život a smrtelné nebezpečí jí pomůže přehodnotit priority. Chce být zase se svými dětmi a také se svým vnoučkem, kterého téměř nezná. Cestou z letiště ve sněhové kalamitě havaruje. Naštěstí projíždí kolem místní veterinář a zdá se, že i ve sněhové vánici může přeskočit jiskra... Život v malém městě má svá úskalí, a tak Sophie musí vyrovnat s nevraživostí místních dam stejně jako s tepláky místo večerních toalet. A také s tím, že její nový přítel je o hodně mladší. Ledové hradby v jejím nitru ale pomalu roztávají


Diamantový sníh - 79 Kč

Anotace: Jenny Majeská dospěla a po babiččině smrti vede rodinnou pekárnu. Ničivý požár, ji však v jediné chvíli připraví o všechno. Naštěstí je tu šéf policie Rourke, což není nikdo jiný než nejlepší přítel z dávných let. Opravdu ale jen přítel? Z minulých let jim oběma zbyl jenom žal a pocit viny...
Jenny se stýská také po matce, která ji opustila už v dětství. Nečekaně se sice objeví její otec, ale události se řítí dál. Jaké tajemství skrývá mrtvé tělo nalezené ve skalách a proč sníh na jezeře jiskří jako diamanty? Bude jeden takový kamínek zdobit i zásnubní prsten a povede se Jenny vydat knížku, kterou píše na památku své babičky?


Montana osud - 29 Kč

Anotace: Jsou to McCordovi… tři drsní sexy kovbojové, bratranci, kteří zdědili rodinný ranč – a s ním i šanci najít poklad. Mnohem cennější jsou však ženy, které dokážou zkrotit jejich divoká srdce… Láska je ta nejnebezpečnější hra! Marilee Trainorová pracuje na lékařské pohotovosti a nade vše si cení svobody, ale její život je plný problémů. Když nečekaně narazí na stopu vedoucí ke zlatu McCordů, k pokladu, o němž se vyprávějí legendy, náhle má v patách tajemného zabijáka – a ona sama se, ani neví jak, ocitne v náruči neodolatelného kovboje Wyatta McCorda. Tenhle z bratranců byl snad už všude, ale ranč je jediným místem, kde se cítí doma. Marileeina odvaha a nezávislost v něm nyní probouzejí touhu ji ochraňovat, získat její srdce a konečně se usadit. Jenže si zatím ještě nedokážou tak docela důvěřovat. Mají-li však přežít a zachránit vše, čeho si cení, musejí se odevzdat jeden druhému a bojovat.


Montana dědictví - 29 Kč

Anotace: Byla jedinou osobou, která kdy otřásla tichým odhodláním Jesse McCorda. Jedinou ženou, kterou si kdy pustil k tělu a k duši. Pak ale Amy Parishová náhle odešla a nejstarší z bratranců McCordových zanevřel na lásku a zasvětil celý svůj život rodinnému ranči. Teď je však Amy zpět a chce Jesseovi pomoct najít rodinný poklad, legendární zlato McCordů. Jenže Jesse jí nehodlá dát druhou šanci a doufá, že jeho hrdost ho dokáže před jejím neodolatelným šarmem uchránit.
Širou a nebezpečnou prérií se však rychle blíží neviditelný nepřítel, který ohrožuje nejenom jejich životy.


Chybějící díl - 59 Kč

Anotace: Dojemný a syrový zároveň, takový je příběh Shannon, holčičky, již matka pouhých pár hodin po narození zanechala přede dveřmi místní YMCY zavinutou jen do staré mikiny. Pěstounské rodiny si opuštěné děvčátko přehazují jako horký brambor, zažívá nezájem i týrání, přesto se Shannon nakonec podaří najít potřebnou stabilitu a lásku u svobodné matky Mirandy. S přibývajícím věkem ji ovšem čím dál tím víc trápí otázky: Kdo jsou moji praví rodiče? Proč mě opustili? Klíčem k odpovědi je srdceryvný příběh její mladičké matky Yuly, jejíž pohnutý osud se v knize umně prolíná s Shannoniným vlastním vyprávěním o nepříliš šťastném vyrůstání prodchnutém všudypřítomnou touhou po nalezení vlastní identity.


Rozhoupaný dech - 49 Kč

Anotace: Sedmnáctiletý Leo Auberg touží po úniku z každodenní nudy, chce zažít něco nového a vzrušujícího. Ale především si přeje zmizet z provinčního městečka, kde musí skrývat své pravé já. Z jeho přání se zanedlouho stane noční můra. „Byly tři hodiny v noci 15. ledna 1945, když mě hlídka odváděla. Přituhovalo, bylo -15 °C.“ Tak začíná mladý muž svůj příběh o deportaci do ruského pracovního lágru a pětiletém odloučení od rodiny, o životě v nelidských podmínkách, o všudypřítomné smrti, mučivém hladu a mrazu. V románu Rozhoupaný dech, za který získala v roce 2009 Nobelovu cenu za literaturu, Müllerová líčí osud německého obyvatelstva v rumunském Sedmihradsku, které bylo na Stalinův rozkaz odsunuto v dobytčích vagonech do ukrajinských pracovních lágrů, aby otrockou prací splatilo válečný dluh.


Duben v Paříži - 39 Kč

Anotace: Rakouský autor Michael Wallner vydal už několik zajímavých románů, ale nejnovější, Duben v Paříži, milostný příběh Němce a Francouzky za 2. světové války, se stal okamžitě bestsellerem. Německý voják Roth, milovník francouzštiny a francouzské literatury, pracuje jako tlumočník okupačního vojska v Paříži v roce 1943. V jeho poklidném životě však nastává zvrat: je odvelen, aby tlumočil na gestapu. Brutalita a mučení, kterých je svědkem, ho natolik psychicky ničí, že má vnitřní potřebu oddělit se od svých krajanů. Proto se vydává v nebezpečí a po službě vychází v civilu do ulic jako monsieur Antoine, třebaže by byl přísně potrestán, kdyby se o jeho převlecích někdo dozvěděl. Seznámí se s dcerou knihkupce a začíná se mezi nimi rozvíjet láska pak však Roth zjistí, že jeho vyvolená je příslušnicí francouzského odboje.


Dlouhá cesta domů - 39 Kč

Anotace: O přežití, popření a vítězství. Životní příběh člověka, který zažil v mládí, jaké je to být synkem továrníka, pak ale následovala okupace a skrývání před nacisty. Válka skončila, ale tehdy jako sedmiletý se Charles Heller s Němci vypořádal po svém. Nyní, po 65 letech, se rozhodl vyrovnat se svou minulostí. Kdo byl tehdy oběť, a kdo kat? Po válce celá rodina emigrovala do Ameriky, kde se pan Heller stal váženým občanem a úspěšným obchodníkem. Na sklonku života se vrací do Čech, aby nám pomohl pochopit atmosféru tehdejší doby. Podaří se mu najít identitu oběti své poválečné odplaty?


Lucerna v temnotě - 99 Kč

Anotace: Moderní gotický román o lásce, tajemství a vraždě je svěžím počteníčkem, které vás přenese do malebné Provence.
Hlavní hrdinka Eve potkává šarmantního, ale uzavřeného Dona ve Švýcarsku. Je to jako zásah blesku-chtějí být spolu, a tak se společně vydávají na jih Francie, kde si kupují opuštěný dům obklopený voňavými poli levandule. Oboustranné okouzlení umocňuje odloučená poloha domu, podivný zneklidňující pocit, že v domě nejsou sami a tajuplné záblesky lucerny z blízkého lesa. Pod vlivem nádherné provensálské krajiny a opojné vůně léta se Eve cítí jako nikdy předtím.
S přícházejícím podzimem se ochlazují dny a možná i Domova láska... Co přinese zima?


Kroky ke slunci - 99 Kč

Anotace: Kroky na slunci jsou fascinující příběh o síle víry v sebe sama. Také o naději, rodinných poutech a obrovské lásce. Když ničivá vlna tsunami zasáhne indické pobřeží, sestry Ahalja a Sita rázem přijdou o rodiče i domov. Cestou do nedalekého kláštera, v němž doufají nalézt bezpečné útočiště, padnou do rukou bezcitným pasákům a ocitnou se v jednom z bombajských nevěstinců, kde je s nimi nakládáno jako s otrokyněmi.
Na opačném konci světa, ve Washingtonu, se právník Thomas Clarke vyrovnává s tím, že jej po smrti jejich malé dcerky opustila manželka. Posléze je nespravedlivě vyhozen z práce a odjíždí do Indie jako dobrovolník. V záchraně Ahalji a Síty nachází nový smysl života.


Beznadějný případ? - 89 Kč

Anotace: Silný příběh o lásce, loajalitě, rodině a spravedlnosti Jedné tmavé noci je v zambijské Lusace brutálně znásilněna nedospělá dívka. V šoku je dopravena do nemocnice a není schopna promluvit. Její totožnost je tajemstvím... Na pomoc při pátrání je povolána Zoe Flemingová, mladá americká právnička, idealistka, která prací u neziskové organizace neohroženě bojuje proti sexuálnímu násilí páchanému na zambijských dětech. Během pátrání se mezi ní a policejním důstojníkem Josefem Kabutou vytváří pracovní vztah, jenž překvapivě přerůstá v lásku. Zatímco se vyšetřovatel a právnička po krůčcích blíží k pravdě, je stále těžší získat zásadní informace o minulosti oběti a motivech zločinu a Zoe je přinucena radikálně změnit svá očekávání týkající se lásky, věrnosti, rodiny – a zejména smyslu pro spravedlnost.



Zaujala vás nějaká kniha?

41 komentářů:

  1. Wau! Super nákup, díky za inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je tedy pořádná hromada knih. Zrovna na Pět dní jsem před nedávnem v Levných knihách koukala.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu je hromada :D Pět dní mě dříve moc zaujalo, ale až teprve teď jsem si knihu koupila. :)

      Vymazat
  3. Máme doma pouze Kroky ke slunci, a mamce se opravdu moc líbily :) ... Ale musím říct, že každá jedna kniha, kterou sis pořídila vypadá dobře a ráda bych si ji přečetla :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to našla mamka a když jsem si já četla anotaci, tak jsem věděla, že ji musím mít. Děkuji a moc se těším, až si všechny ty skvosty přečtu. :)

      Vymazat
  4. ty vado Luci, hned mam pocit, ze asi ctyri knizky chci taky :-) hlavne Duben v Parizi mi prijde hodne zajimavy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě nalákala :D Duben v Paříži vybírala mamka a jde opravdu vidět, že ví co mám ráda. :)

      Vymazat
  5. Wow, to musel být obrovský nákup! Ještěže tam mají tak sympatické ceny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu byl. Poprvé jsem od nich dostala tu mega igelitovku a i tak se to tam skoro nevešlo, alespoň, že jsem jela s mamkou autem. :D

      Vymazat
  6. Knizku Pet jsem cetla a je naprosto BOZI tak preju pekne cteni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se na ni těším, protože koukám, že se každému líbila. A děkuji určitě si čtení užiji. :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To já jsem také neznala kromě knihy Pět dní tu jsem měla na seznamu už dlouho. :)

      Vymazat
  8. Pořádnej balík knížek! :) Zaujala mě Dlouhá cesta domů a Duben v Paříži. Určitě na ně v LK kouknu :) Ať se knížky líbí a čtení dělá jen radost!
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu balík byl :D Na tyto knihy jsem hodně natěšená, protože vůbec nevím jak to bude napsané a jsem celkově hodně zvědavá na ně. Děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  9. Taky jsem dneska nakupovala v Levných knihách, ale v menším množství :-) Odnesla jsem si jen 4 kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si obvykle odnáším také 3 - 4 knihy jednou jsem sice odnesla více a to 7, ale ne nikdy 14 knih, ale aspoň mám co číst :DD

      Vymazat
  10. Krásný nákup :) Přeji, ať se knížky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja jsem v LK byla vcera a odnesla jsem si jen 5 knih, i kdyz bych zvladla vic, ale musim se krotit :D jedna z nich je zrovna Pet dni, kde me anotace opravdu hodne zaujala, tak jsem zvedava, co se z toho nakonec vyklube :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tu knihu také hodně zvědavá a snad mě bude bavit. :)

      Vymazat
  12. Tak podle anotace a obálky mě dost zaujaly Kroky ke slunci. Hmmmmm :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kroky ke slunci vybírala mamka a říkala, že by mě to bavilo a tak jsem řekla proč ne. :)

      Vymazat
  13. Jejda, to je pořádná nadílka :) I když na podobnou nakupovací akci v LK se taky chystám :) Mají tam posustu pokladů :D Jen doufám, že se mi neprotrhne taška :D Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pořádná nadílka. Dostala jsem tu obří igelitovku a i tak se to tam skoro nevešlo a myslela jsem si, že se ty ucha za chvíli protrhnou a vše mi to spadne na zem. Naštěstí měla mamka auto a já to nemusela vláčet autobusem. :D

      Vymazat
  14. Tak to je pořádný nákup. :D Ať se ti knihy líbí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný nákup, takových pokladů! :) Přeji příjemné čtení a budu se těšit na Tvoje recenze :) Měj se moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář. Na všechny recenzi si budeš muset hodně dlouho počkat, protože než to všechno přelouskám bude to trvat :D A i ty se měj hezky. :)

      Vymazat
  16. Panečku, tady se někdo pěkně odvázal :). Akorát máš další díly k Ledové královně a Diamantovému sněhu? Nebo se to může číst samostatně? :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám další díly, ale myslím si, že to nebude vadit. Ale viděla jsem na webu LK, že mají další díly na skladě, tak jestli mě ty knihy budou bavit, tak si je dokoupím. :)

      Vymazat
  17. Krásné kousky!! :)
    Já jsem si zase udělala radost velkou objednávkou z buxu, tak snad mi brzo dorazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Koukala jsem se na Instagramu, že ti ten balík přišel jsem zvědavá na Unboxing. :)

      Vymazat
  18. Páni to je hodně slušný nákup. Já se tam chystám zrovna zítra a mám v hledáčku jen Pět dní, ale jak se znám tak odejdu s pár kousky navíc, i když tvůj rekord vážně nepřekonám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to opravdu slušný nákup, ale mám alespoň co číst :DD

      Vymazat
  19. Wauuu tolik knížek!! Závidím ti Pět dní.. musím si někdy udělat výlet do Levných knih:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si budeš muset udělat výlet do LK, protože tam mají skvělé kousky. :)

      Vymazat
  20. Některé knížky vypadají opravdu skvěle, nemůžu uvěřit, že jsou tak levné!! :o Musím se rozhodně podívat taky na tu stránku. Těším se na jejich recenze, snad knihy nezklamou. Přeji krásné čtení, Lucy. :)

    Měj se v lásce,
    JS ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tomu také nemohla uvěřit, že jsou tak krásné knihy tak levné. Já je většinou nakupuji v kamenném obchodě, ale jednou musím zkusit i něco nakoupit přes ten e-shop. Jsem ráda, že se těšíš na recenze a děkuji za krásný komentář. :D

      Vymazat
  21. Tak to já bych měla čtení tak na půl roku dopředu. Možná ještě déle. Mimochodem jak vybírat e-shop nebo obchodníka s knihami? Já se přiznám, že Levným knihám se spíše vyhýbám. Za mě mají ten obchod takový divný zápach a navíc nemají ani moc dobré recenze. Takže beru spíš tam, kde se mi to tak nějak pocitově líbí. A raději u malých knihkupců než ve velkých řetězcích.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥