SVĚT KNIHY 2016

12. 5. 2016

Poprvé jsem zabrousila na Svět knihy a neskutečně jsem si ho užila. Bohužel v tu hodinu, co jsme tam šly s mamkou, měli dávat hokej a my jsme velcí fandové, ale knihy přece mají přednost. Tento článek bude spíše o fotkách, tak snad se vám bude líbit. Jdeme na to.







Když jsme tam jely, tak bylo krásně, pak se zatáhlo a poprchávalo, proto jsou fotky tmavé. Přijely jsme ve tři hodiny odpoledne a hned jsem musela udělat pár foteček, protože toto místo se mi neskutečně líbí. Následně jsme si šly koupit lístky, já jsem platila 60 korun mamka 120 korun a šly dovnitř, než jsme tam došly, tak jsme dostali celkem dost slevových poukázek, takže další plus.





Jako první jsme si zašli do Euromédie, kde měli spoustu krásných knih za hezké ceny. Já jsem si odnesla celkem čtyři knihy a to: Jane (29 Kč), Smolný rok (19 Kč), Pokud zůstaneš (49 Kč) a Večerní skandál (49 Kč). Na konci jsou knihy vyfocené. Pak jsme si prohlédly různé stánky, nakoukly do pár besed s autory a také tam měli televizi, kde měli puštěný hokej a mohly jsme se tak dozvědět jak naši hrají a mile nás to překvapilo.


A také jsem se musela podívat na stánek Hostu (nejkrásnější stánek) a samozřejmě jsem si tam také něco koupila knihy byly za plnou cenu, ale pak se ještě odečetla sleva 25 %. Koupila jsem si: Ostrov lhářů, Tady byla Britt-Marie a Starý kraj. Také jsme dostali letáček.



Pak jsme si zase prošly další křídlo a šly se občerstvit. Neodolaly jsme a koupily si langoše s točenou malinovkou. Opravdu mňamka. Možná si říkáte, to sis nemohla pořádně užít, ale já jsem si to hodně užila, hlavně jsme si hodně pokecaly s mamkou a byl to krásně strávený čas. :)



26 komentářů:

  1. Jéé, já se tak těším. Už chci jet taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem si to užila. Určitě půjdeme s mamkou příště znovu. :)

      Vymazat
  2. Já už se těším na zítřek až to tam všechno prošmejdím! :D Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, Smolný rok na dvacku? Nedávno jsem ho kupovala v LK asi za pade, sakra. :D Na SK vyrážím v sobotu a už se nemůžu dočkat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo výprodeje jsou nejlepší :D Doufám, že sis to tam užila. :)

      Vymazat
  4. Super článek :) Jedu v sobotu, tak se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky byla dneska, bylo to super, užitečně strávený čas :))

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, já jedu zítra tak se hrozně moc těším. Také jedu poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to fakt skvěle. Já se na svět knihy letos nejspíš zase nedostanu :/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé úlovky!!:) Dnes jsem se tam také podívala a bylo to úžasné!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Bylo to opravdu skvělé a všem to doporučuji. :)

      Vymazat
  9. Krásne fotky a tiež krásne úlovky za skvelé ceny :) Snáď sa aj mne podarí budúci rok prísť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Snad tedy příští rok přijedeš, aby sis to užila stejně jako my co jsme tam byli. :)

      Vymazat
  10. Skvělý článek! :)
    Já se tam bohužel tento rok nedostanu, ale příští určitě pojedu :)
    Pokud zůstaneš už mám (díky tobě) objednanou! :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) To je škoda, ale příště musíš!! :) A jsem ráda, že díky mně sis objednala tu knihu moc se na ni těším vypadá skvěle. :)

      Vymazat
  11. Je super, že sis to užila! :) Já na Světu knihy ještě nikdy nebyla, tak doufám, že to třeba příští tok napravím :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo a určitě příští rok musím také i když mám poslední rok na střední, ale na vše spojené s knihami si musím udělat přece čas :D Doufám tedy, že příště se tam dostaneš a užiješ si to! :D

      Vymazat
  12. Skvělý článek, ráda jsem se pokochala fotkami ze Světa knihy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Téda, je to úžasné.! Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. Je skvělé, že sis to užila, já bych byla na tom stejně, knihy miluji, jak je to jen možné :D :)

    Měj se v lásce,
    JS ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi to netušila. Určitě to další rok musíš zkusit i ty! :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥