TÝDEN S KNÍŽKOU (23.1. - 29.1. 2017)

30. 1. 2017


Jako další blogové předsevzetí mám toto. Každý týden v pondělí bych ráda psala Týdny s knížkou. Doufám, že se mi to povede a budu mít ze sebe radost, že alespoň něco jsem dodržela, tak uvidíme. Tento týden jsem přečetla jednu knihu a jednu rozečetla a obě jsou naprosté pecky.

Jako první jsem přečetla Krásnou katastrofu, kterou jsem doma měla už hodně dlouho, ale nikdy jsem se k ní nedostala. Jednou jsem si řekla a dost jdu si ji přečíst a od první stránky jsem se nemohla odtrhnout. Jsem romantická duše, která miluje hlavně ty romány, ve kterých je nějaká hodná holka a nějaký rebel. To mám ráda ze všeho nejvíce. Doma mám také druhý díl z pohledu toho kluka, ale nechávám si ji, až přečtu alespoň další tři knihy, abych ten děj neměla tolik v hlavě. A hned poté bych se ráda vrhla na Třetí díl, který na mě také v knihovničce čeká.

Anotace: Strhující milostný příběh

Ona nepije ani nenadává a ve skříni má spoustu seriózních svetříků. Abby věří, že si dokázala vybudovat dostatečnou vzdálenost mezi sebou a svou temnou minulostí, ale když se svou nejlepší kamarádkou dorazí na univerzitu, její cestu k novému začátku zkříží rebel a polykač holek na jednu noc, Travis Madox. Urostlý, potetovaný hezoun je to poslední, co Abby potřebuje…

On tráví noci vyděláváním peněz na zakázaných zápasech a holky střídá častěji než ponožky. Do Abbyina života se vetře trikem – nabídne jí sázku, že měsíc vydrží bez sexu – když ona s ním ten měsíc bude bydlet. Ať tak či onak, Travis netuší, do jak těžkého zápasu se pustil.

Poté jsem rozečetla knížku Koho miluješ. Nemohla jsem se rozhodnou, se kterou knihou začnu, ale anotace se mi hodně zalíbila a tak jsem se rozhodla pro ni. Jsem sice teprve na začátku, ale i tak je to skvělý příběh, který je vyprávěn z pohledu jedné holky a kluka. Také mě zaujalo to, že s hrdiny prožíváme několik let a takovéto příběhy mě neskutečně baví.
Jsem moc ráda, že jsem se vrhla právě na tuto a doufám, že ji zítra přečtu, abych měla celkem pět přečtených knih za leden, což je na začátek roku opravdu skvělé.

Anotace: Někdy se bojíme uskutečnit svůj sen ze strachu, že bychom přišli i o to málo, co máme nyní.

Bylo jim osm let, když se setkali v čekárně na pohotovosti. Rachel Blumová je v nemocnici jako doma, má totiž vrozenou srdeční vadu. Andy Landis potřebuje jen zasádrovat zlomenou ruku. On se jí představí. Ona mu povypráví svůj příběh. A pak se rozejdou v domnění, že se vidí naposledy. Mýlí se.

Rachel vyrůstá v honosném domě, rodiče ji zbožňují a udělali by pro ni první poslední. Není divu, že Rachel postupem času zjistí, že vlastně ani neví, co by od života měla chtít. Naproti tomu Andy žije na chudém předměstí se svou osamělou mámou. Jedinou šancí na vymanění z mizérie takového života je jeho neobyčejný sportovní talent. Ano, Andy se má stát jedním z nejlepších běžců své generace.

Rachel a Andy se náhodně setkávají po celá tři desetiletí. Oba v tom čase vystudují střední i vysokou školu, projdou si manželstvím i peklem rozvodu, zažijí chvíle sladkých vítězství i rozčarování z porážek. Celou dobu jeden o druhém vědí, ale přesto se pokaždé rozcházejí s pocitem, že tentokrát se už opravdu vidí naposledy. A pokaždé se znovu mýlí.

Také mi ten týden přišly objednané knížky z Megaknih, u kterých jsem si koupila čtyři kousky. Jsem si jistá, že jen tak u nich znovu nebudu nakupovat, protože jsem skoro tři týdny na ně čekala. Když si od Megaknih vyžádám knížku na recenzi, tak tu posílají hrozně rychle, ale nákup ten ne. Stále u mě vede bux.




Jaké knihy jste minulý týden přečetli vy? Co zrovna čtete? A co jste si naposledy koupili?

8 komentářů:

  1. Krásnou katastrofu a celkově Jamie McGuire miluji <3
    Je to úžasná autorka s neskutečně čtivými kniha <3
    Jsem ráda, že se Ti kniha líbila a užij si čtení dalších knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Její Červený vrch byl také výborný a touto knihou se ještě více projevilo jak skvělá autorka to je. :)

      Vymazat
  2. Nápad psát Týden s knížkou je skvělý :) A Krásná katastrofa je úžasná kniha :)Jen doporučuji druhý díl z pohledu Maddoxe číst až za čas, je totiž úplně slovo od slova stejný :) Já je četla hned po sobě a dost jsem se pak nudila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda,že se ti články tohoto typu líbí.
      Já tu druhou knížku budu číst asi za hodně dlouho. Mám náladu zase na jinačí typy knih. :)

      Vymazat
  3. Já mám teď asi nějakou čtecí krizi, nebo je to možná jen výběrem knih. Už dvě knihy jsem rozečetla a odložila, protože mě vůbec nebavily a nezaujaly. Teď mám rozečtenou knihu "Dům v nebi", tak uvidím, jak na tom budu s ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda,že žádnou krizi už nemám.
      Tak snad to bude lepší a doctes tuto knihu. :)

      Vymazat
  4. Máš opravdu nádherné fotky.♥ Velmi mne zaujala kniha Koho miluješ, asi se po ní porozhlédnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem velice ráda. Hodně mě to potěšilo, že se ti fotky líbí. Koho miluješ je opravdu nádherná knížka. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥