BAKE & THE CITY: Kuchařka plná dobrot

28. 6. 2017


Rádi pečete, ale nevíte už co? Tak pro vás je tato kuchařka. Je tam spoustu skvělých receptů, které jsou hodně jednoduché, a zvládne je každý.

K této kuchařce jsem se dostala díky e-mailu od Presco Group, které mi znovu napsalo, jestli bych si něco z jejich letáku vybrala a zrecenzovala. Jelikož mě tentokrát nezaujala ani jedna dětská knížka, tak jsem se rozhodla poprvé v životě zrecenzovat kuchařku a nelituji toho, že jsem si zrovna zvolila tuto.

Hodně mě nadchlo celkové zpracování knihy, ty fotky jsou naprosto boží. Všechny recepty autor vzal z různých měst, ve kterých byl, a zaujaly ho místní speciality. A nezapomněl ani na Českou republiku, což se mi nehorázně líbilo.

Vždy když je nová země nebo cesta, tak přikládá mapku, abyste věděli z jakého města to je (můžete vidět na fotce).



A nebyla bych to já, abych hned něco nevyzkoušela upéct. Ve videu můžete vidět recept na jednu výbornou sladkost, která chutná jako Twix a různé takovéto dobroty s karamelem a sušenkou.
Určitě si knížku kupte, jelikož vám za prvé bude krásně dekorovat knihovničku svou nádherou obálkou a za druhé získáte spoustu tipů na různé sladkosti.




Moc děkuji za tuto kuchařku nakladatelství Presco Group.
Kuchařku si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro presco group

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥