Závěrečné zkoušky jsou za mnou!

26. 6. 2017


Ano přesně tak čtete dobře. Jsou za mnou a ve středu si přijdu jen pro výuční list a už mě nikdo v té škole neuvidí. Jsem moc ráda, že měsíc a něco učení už mám za sebou a teď se mohu naplno věnovat svým koníčkům jako je: blog, čerstvě YouTube, čtení knih a cukrařina. Jo a také si mohu užívat lenošení v bazénu a vstávání bez budíku.

Bohužel mě ale čeká hledání práce od července (ráda bych v září někam nastoupila) a podle mě to bude zdlouhavá cesta. Vím, že všude shánějí cukráře, ale nemám tak dlouhou praxi a neumím moc dobře anglicky, ale snad někde objevím práci, která mi bude vyhovovat.


Jelikož bych se chtěla teď naplno věnovat blogu, tak jsem si říkala, že by to chtělo nějakou změnu. Určitě jste si všimli nového vzhledu blogu s tamtím jsem stále nebyla spokojená a tak to chtělo změnu. Také místo Týdnů s knížkou bude rubrika Ze života, kdy budu psát o všem jak o knihách, tak co se nového událo v mém životě. Také to nebude každý týden, ale jen když budu moc co napsat a povědět vám. Také přijde na řadu jedna další rubrika, nad kterou přemítám už delší dobu a konečně bych to chtěla realizovat.

Co se týče knih, tak zrovna čtu výbornou oddechovou knihu After: Polibek od Anny Todd, kterou určitě všichni znají, ale kdyby tu byl nějaký člověk, který o této knize vůbec nic neví, tak přikládám anotaci.

Anotace: Tessa má všechno – žije v láskyplném prostředí, má chápající rodiče a taky kluka snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát potkat. Tessin snový svět ale náhle změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, nezapomenutelným rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct – Hardin je zkrátka jiný než ostatní...
A to po všech stránkách – dovede být i pěkně krutý. Neměla by ho spíš nenávidět? Neměla by jím Tessa pohrdat? Jak to, že se od něj nemůže odpoutat? Nedokáže to – i přes všechny jeho chyby a prohřešky. Intenzivní vášnivou blízkost střídají neustálá Hardinova zmizení. Může takhle vůbec vypadat láska? Tessa sama nevěří, že by takový vztah mohl fungovat. Ale jde odolat jeho polibku?

Moc se mi tato knížka líbí, je to výborná oddechovka na léto a hodně se těším na druhý díl, který na mě čeká v knihovničce, pak si zase koupím další díl. Hodně krát jsem četla, že je to jak 50 odstínů šedi pro náctileté a s tím souhlasím, ale i tak mě to baví, jelikož miluji romantické knihy. Jsem něco málo přes půlkou, ale nemohu se od ní odtrhnout. Určitě o této knize povím více v recenzi, tak se těšte.

Když už jsme u recenzí, tak se můžete těšit na další, která bude o kuchařce, kterou jsem si naprosto zamilovala.

Také jsem si oblíbila aplikaci Booxy, která je něco jako GoodReads (řekla bych, že je i lepší) nejvíce mě zaujal scan knih. Kdy si přiložíte mobil k ISBN kódu (nad čárovým kódem) knihy a ono vám tu knihu vyhledá a řekne vám o ní více. Což je naprosto skvělé. Jo a nebojte se, není to spolupráce nebo tak něco, jen jsem vám chtěla napsat, na čem zrovna ujíždím.



Jakou knihu zrovna čtete vy? Používáte aplikaci Booxy? A jak si vůbec užíváte letní dny? Já osobně léto moc ráda nemám (ale aspoň se můžeme koupat)

22 komentářů:

  1. Gratuluji k dokončení školy. Já se rozhodla zase do školy vrátit od září a jdu zrovna na cukrařinu, ale kombinovanou formou :) jsem zvědavá jak budu všechno stíhat a zvládat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)
      Tak držím palce v cukrařině. A doufám, že tě to bude nadále bavit. Protože cukrařina je to nejlepší! :D

      Vymazat
  2. S hledám prace ti přejí hodně štěstí, snad se ti podaří najít něco kde by jsi byla i spokojena a nechodil tam jen proto ze prostě musis:))
    Jinak neuvazujes o nadstavbě a vysoké? Podle me by byla škoda toho nevyuzit. Přeci jen nejlepší léta jsou na vysoké :) pracovat bude člověk cely život a trochu si to "flakani" jeste prodloužit nikdy není na škodu. Ja si jej prodloužila o něco vice, jelikož jsem byla na dvou středních (přitom samozřejmě chodim porad do prace), ale nikdy bych neřekla ze toho lituji. Ne ze bych učení a školu zboznovala, ale i tak toho nelituji. Člověk pozná opravdu super lidi.

    Jinak Polibek mam taky doma a snad se k něj někdy dostanu:) budu se moc těšit na recenzi.

    Měj se hezky!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad si vysněnou práci najdu. :)

      O nástavbě jsem přemýšlela, ale nakonec nejdu. Jelikož mně učení do hlavy prostě nejde a neumím si představit jak bych dala maturitu. Hlavně mě od toho i odrazují všichni cukráři se kterými jsem pracovala a kteří i jen s výučním listem pracovali v prestižních hotelech nebo cukrárnách. Tak i díky nim na nástavbu nejdu.

      Polibek se mi nakonec opravdu líbil, teď jsem si od toho dala malinkou pauzu než se vrhnu na druhý díl, ale moc se na to těším. Recenze by měla být co nejdříve (budu se snažit). Jsem ráda, že se na recenzi těšíš. :)

      Také se měj hezky! :)

      Vymazat
  3. Booxy je zaujímavá aplikácia ,,, čakal by som, že bude potrebné skenovať ISBN kód. to že to funguje na čiarovom kóde ma poriadne zaskočilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím napsala jsem to špatně, ale už jsem to dávno opravila. :)

      Vymazat
  4. <3 Já booxy mam ale na iphone to nefuguguje dobře :( Jinak po xkráté gratuluji ke zkouškám! Jsi šikovná! Tahle rublika se mi líbí a budu se těšit na nový projetk <3 Jinak léto s bazeném ti závidím <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :)
      Jsem ráda, že se ti tato rubrika líbí. Jinak léto s bazénem mi koukám všichni závidí, jelikož mi to furt někdo píše nebo říká. :D
      Měj se krásně!!! :)

      Vymazat
  5. Krásne fotky ako vždy! Gratulujem k ukončeniu školy a prajem veľa šťastia pri hľadaní práce. Ja som tiež tento rok ukončila štúdium a hľadám si prácu :) Teším sa na články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :)
      Tak to držím palce i tobě. Věřím, že si najdeme tu nejlepší práci. :)
      Jsem ráda, že se těšíš na články. :)
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  6. Gratuluji ke zkouškám, a přeju hodně štěstí s hledáním práce :) Něco se určitě najde! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k závěrečným zkouškám a držím palce v dalším životě! :) Musím také pochválit fotky, krásné jsou u Tebe vždy, ale dnes jsou naprosto FENOMENÁLNÍ!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za všechna milá slova ve tvém komentáři. Zahřejí u srdce. :)
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  8. Moc ti blahopřeji! :) Připadá mi, že jsi zkoušky dělala nějak pozdě, ne? Já (i když maturitu) byla hotová už v květnu. Ale co, už to máš za sebou! :)
    Věřím, že najdeš něco, co ti bude vyhovovat a bavit tě :) A o vysoké jsi třeba nepřemýšlela?
    Já si léto užívala do teď (miluji ho), a od července mi začne brigádu, i když se samozřejmě najde i nějaké to volníčko, co si budem..
    Já dostala na Vánoce knížku Hvězda od Alex Flinn, a docela jsem ji oddalovala, nakonec není tak špatná, ale je to v podstatě typická kniha pro mladé dívky. :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :)
      Zkoušky se na výuční obory vždy dělají v červnu. :) A vysokou nemohu jít, jelikož nemám maturitu a na nástavbu také nechci jít, tak nezbývá nic jiného než práce. :)

      Hvězdu mám doma. Měla bych se na ni co nejdříve vrhnout už ji tu mám přes rok. :D
      Měj se krásně. :)

      Vymazat
  9. Gratuluji k dokonceni a drzim palce, at najdes peknou praci. Tesim se na nove clanky i na videa. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A jsem ráda, že se těšíš na články a videa. :)

      Vymazat
  10. Jo a Booxy pouzivam a je super. ;) Ctu Ve sluzbach mocnych. A doufam, ze bude take plno novych kniznich fotek. :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to je parada :-) uzivej volna a drzim palce se vsemi zmenami... :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥