After: Polibek - Anna Todd

16. 7. 2017


Vyběhla jsem ze dveří a zjistila, že Hardin pochoduje sem a tam po dlážděném patiu. Nevěděla jsem si s tou situací rady, ale radši jsem byla s ním tady venku, než abych čelila v jídelně hostitelům po Hardinově výbuchu.

Když jsem zase brouzdala po internetovém knihkupectví ve slevách, tak jsem tam našla asi za 150 korun tuto knížku. Hned jsem si vzpomněla, že jsem si ji chtěla už dávno pořídit, ale nikdy jsem nechtěla platit plnou cenu (co kdyby se mi to nelíbilo?). Ale za tak málo korunek jsem ji přece musela do toho internetového košíku dát. Konečně jsem měla za pár dní knížku doma a hned jsem ji začala číst. A tak začali noci a dny plné čtení této romantické knihy.

Tessa je obyčejná holka, která se ráda učí a nově nastupuje na vysokou školu. První den ji přiveze její máma nejen proto, aby se rozloučila se svou dcerou, ale i kvůli tomu, aby se na vlastní oči přesvědčila, v čem bude její milovaná dcera několik měsíců bydlet a hlavně s kým. Pokoj je velice skromný (jak to tak bývá) jedna skříň, postel a psací stůl. Rovnou se její máma na vlastní oči dozví, že její spolubydlící není taková jako její dcera. Má všude nalepené plakáty a různé věci pohozené jen tak kolem. Po krátké chvíli se také dozví, že i samotná spolubydlící není to pravé pro její dceru. Má všude piercingy a celkově vypadá jako rebelka.

Mamka nakonec odjede a Tesse začíná nový život na vysoké škole. Její spolubydlící se rozhodne, že ji pozve na párty a po dlouhém rozhodování Tessa s nabídkou souhlasí a tak společně jdou na párty. Tam potká Hardina. Rebela, který si dělá, co chce. A jak to tak bývá, oba si padnou do oka i když Tessa ví, že by to tak nemělo být, přece jen na ni doma stále čeká její přítel Noah. Ale Tessu to stále táhne k Hardinovy. A tím začíná příběh plný lásky, tajemství, křivdy a také hádek.

 

AFTER: POLIBEK
ANNA TODD



Počet stran: 528

Yoli - 2015



V nějakém článku jsem už psala, že bych tuto knížku přirovnala k Padesáti odstínům šedi pro teenagery. Ano přesně tak, jen tam nebyly až tak erotické scény jako v Odstínech. Moc jsem si čtení užívala a těšila jsem se, až se znovu pohádají a Tessa s Hardinem nebudou spolu pár dní mluvit. Úplně jsem si ty jejich hádky užívala.
Jsem moc ráda, že jsem si After konečně mohla přečíst a zjistit, jestli je to tak skvělá romantika jak většina lidí říká. A opravdu to taková krásná romantika byla. Nic pro lidi, kteří nemají rádi romantiku.

Co se týče obálky, tak ta se mi neskutečně líbí. Není přeplácaná a nehraje všemi barvami, to se jim určitě moc povedlo a jsem také ráda, že všechny ty díly jsou obálkou skoro stejné jen každý má jinou barvu písma (v tomto případě slovo polibek). Také se vám obálka tak líbí jako mně?
Postavy bych vesměs hodnotila kladně jen občas mi Tessa a její odpovědi drásaly nervy, to samé i u Hardina, ale u toho mi vadilo i to jak se občas choval. To bych ho nejradši hodila ze skály nebo bych ho občas propleskla.

Rozhodně doporučuji lidem, kteří mají rádi romantické knihy, a rovnou bych vás chtěla upozornit, že až budete na konci prvního dílu, tak rozhodně budete potřebovat další díl. Anna Todd je opravdu výborná autorka, která skvěle píše, a určitě nelituji koupi tohoto dílu.



11 komentářů:

  1. Krásná recenze! Je hezky, že sis knihu užila, pobavila mě ta část jak jsi říkala, že si užívat jejich hádky :D A fotky máš suprové <3

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, super recenze... uvažuji o tom, že bych si knihu taky přečetla a pořídila.. ale nějak stále nejsem úplně rozhodnutá.. Postavy co potřebují proplesknout jsem tedko mela ve viceti knihach, tak nevim zda se poustet do dalsich... Btw. kde si Polibek nakonec sehnala?
    Díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. :)
      Už je to nějaká doba a vůbec netuším, kde ta sleva byla a jestli ještě je. To ti bohužel opravdu nepomohu :( Jinak rozhodně si ji přečti je skvělá. Občas je budeš muset proplesknout, ale tak snad se ti to bude líbit. :)

      Vymazat
  3. Je to celkem už dávno, co jsem Polibek četla, ale moc se mi líbil, a to i přesto, že jsem nakonec zápletku odhalila o něco dříve. S dalšími díly to šlo bohužel trochu z kopce, dle mého názoru, skončila jsem u třetího dílu, který jsem po pravdě neměla už ani chuť přečíst. První díl je nejlepší a určitě se někdy k němu zase vrátím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad to nebudu mít stejné jako ty. To by byla škoda. :(

      Vymazat
  4. První díl je dokonalá oddechovka, děj je sice naprosto jednoduchoučký, ale zato úžasně čtivý :) Druhá kniha už je podle mě ale bohužel o něčem jiném, jsem teď v půlce a ani se mi moc nechce to dočítat, protože se to tak nějak divně táhne :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ten druhý díl na mě bude působit lépe než na tebe. Mně se neskutečně první díl líbil, tak doufám, že za ty peníze bude stát ten druhý za to. :)

      Vymazat
  5. Krásná recenze, konečně jsem si ujasnila, že knížka opravdu není pro mě. Já a romantika... to nejde dohromady. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přemýšlela jsem, že si ji taky přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji tu knihu a rozhodně si musím přečíst další díly!!!

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥