Červnové čtení 2017

6. 7. 2017


Tak tu máme zase další začátek nového měsíce plus začaly prázdniny a mě tedy zbývají dva měsíce na to, abych si našla práci. Achjo nějak se to kupí a já pořád nic nenacházím a to mi zbývá tak málo času. Ale tak co se dá dělat to je život.
Co se týče června, tak mě celkem překvapilo, že i když jsem v tom měsíci měla závěrečné zkoušky, tak i přesto jsem stihla přečíst pět knížek, což je parádní, ale tajně doufám, že tento měsíc to bude ještě lepší. Přece jen za chvilku budu v práci a už nebudu mít v životě takové volno jako doposud, tak si to musím užívat. Ale dost kecání a jdeme se kouknout, co jsem to vůbec za uplynulý měsíc přečetla.

Jako první jsem přečetla nádhernou oddechovou/romantickou knížku Lituji, čekají mě… od Agnés Martin - Lugand. Tuto knížku jsem dostala jako recenzní výtisk od Albatros media a jsem za to neskutečně vděčná, jelikož to bylo opravdu výborné čtení, u kterého jsem mohla vypnout hlavu a ponořit se do krásného příběhu a nemyslet pořád jen na učení a věci okolo závěreček.
Jsem hodně ráda, že jsem si na Světě knihy 2017 pořídila i autorčiny další dvě knihy, které u nás už dávno vyšly jen já jsem pomalá a teprve tento rok je mám konečně doma. Moc se na ně těším a určitě bych se k nim chtěla dostat ještě toto léto, tak snad se to vydaří.
Na tuto knihu jsem také psala recenzi, kterou si můžete přečíst zde a dozvědět se o ní ještě něco víc. Ale rozhodně doporučuji jako oddechovku na léto, když chcete vypnout a na nic nemyslet.

Jako další přišla na řadu knížka Tíha vesmíru od JenniferNiven. A tady to bylo o dost horší. Knize jsem dala tři hvězdičky z pěti a to si ještě myslím, že jsem měla aspoň jednu hvězdičku ubrat. Co bych mohla o ní říct. Kniha se mi ze začátku neskutečně líbila, ale po asi padesáti stranách jsem se musela do čtení nutit, což není zrovna dobrá věc, ale já chtěla tu knihu dočíst, jelikož jsem doufala, že tam bude moment, kdy se mi to začne líbit, ale ono to stále nepřicházelo a to jsem byla už skoro na konci. Čekala jsem od ní hodně a asi kvůli tomu se mi to nelíbilo (netuším).
Každopádně po přečtení jsem ji začala nacházet i u jiných knižních blogerů a někteří ji vychvalovali, jiní zase ne a tak v tom alespoň nejsem sama. Aspoň, že jsem si ji koupila ve slevě, jinak by mě to hodně mrzelo dát za knihu tolik peněz a pak se dozvědět, že to moc dobré čtení nebylo. Za mě to nedoporučuji, ale rozhodně si o ní udělejte vlastní názor. Za mě určitě víckrát ne.

Další přečtenou knihou za měsíc červen je Víš, že tě miluju?Od Estele Maskame. Tuto knihu jsem rovněž dostala jako recenzní výtisk od Albatros media a jsem moc ráda, že jsem si ji vybrala. Zase se jedná o výbornou romantickou knihu, která je v něčem originálnější. Hlavní postavy jsou nevlastní brácha se sestrou a to já nejvíce zbožňuji tu takzvanou zakázanou lásku nebo lásku s velkými problémy, jelikož se tam něco pořádného děje a není to jen slaďoučká romantika jako vždy. Už teď se těším na další díl, který by měl za pár měsíců vyjít a rozhodně ho budu muset ihned vlastnit a ihned číst. Byla jsem neskutečně ráda, že jsem si po předchozí knize vybrala zrovna tuto a rozhodně knihu doporučuji romantickým duším, které mají rádi zakázanou lásku nebo lásku mezi sestrou a bratrem. Hodně jsem si čtení užívala a nepouštěla jsem knihu z ruky, když jsem zrovna nemusela. Rozhodně doporučuji, byla to pecka.

Jako třetí knihu jsem si vybrala After: Polibek od AnnyTodd. Miluji romantické knihy a tato byla plná romantiky, ale i červené knihovny. Něco jako Padesát odstínů šedi pro náctileté. Neskutečně se mi to líbilo a už se nemohu dočkat, až si přečtu druhý díl, který na mě čeká v mé knihovničce. Hrozně jsem si užívala momenty, kdy byli oba rozhádaní a nemluvili spolu a pak se dali znovu dohromady. Je pravda, že těch hádek tam bylo poněkud hodně než by mělo asi být, ale i tak to bylo výborné čtení a knihu jsem vůbec nechtěla odkládat (ale samozřejmě jsem musela, kvůli závěrečným zkouškám). Rozhodně doporučuji pouze lidem, kterým nevadí červená knihovna a velká romantika. Jako odpočinková kniha na letní večery je jak dělaná.
Jestli tyto kritéria splňujete, tak po ní hrábněte a vnořte se do příběhu dvou zamilovaných teenagerů.

A jako čtvrtá je Počátek od Jessicy Khoury. Je to už nějakých pár let, co jsem na tuto knihu viděla recenzi a od té doby ji mám zařazenou v seznamu knih, které si chci koupit. Před pár týdny jsem byla v Levných knihách a zrovna jsem ji tam našla za směšné peníze a tak jsem neváhala a koupila jsem si ji. Následně jsem se do ní začetla a nemohla se odtrhnout.
Bohužel nastalo několik stránek, které mě moc nebavily, ale to jsem musela vydržet. Nakonec jsem této knize dala čtyři hvězdičky z pěti. Určitě doporučuji je to výborná kniha pro lidi, kterým nevadí fantasy nebo sci-fi a také nějaká ta romantika. Určitě nelituji koupi této knihy (to bych i tak nelitovala, když jsem za to dala tak směšné peníze).
Jsem ráda, že jsem si zase po delší době mohla přečíst něco jiného než jen nějakou přeslazenou romantiku (i když tu já mám nejraději). Je skvělé to někdy vyměnit za jiný žánr.

Když jsme u těch žánrů a knih, tak jsem si koupila zase ve slevách nové čtyři knížky, které by mi měly za pár dní dorazit a mezi nimi je i thriller, což já mám také ráda, abyste si nemysleli, že jsem ujetá jen na tu romantiku.
Už několik měsíců zkouším thrillery a moc se mi zalíbily, tak doufám, že i tato objednaná kniha bude stát za to. Určitě se těžte na nákupové video, ale budete si muset počkat až na konec měsíce. Mezitím vás mohu nalákat na nákupy za červen, které budou co nejdříve, jen budou hodně dlouhé, jelikož jsem zase zůstala na mém klasickém čísle dvacet nových knih za měsíc. Ale co byly slevy, dokončila jsem střední, tak byly i nějaké dárečky v podobě knih (no nemohu za to jen já).
Moc se omlouvám lidem, kteří nemají rádi delší články, protože jak tak koukám, tak jsem se zase rozepsala jako v minulém Měsíčním čtení, ale tak asi si budete muset na to zvyknout, jelikož mě to baví a měnit to nehodlám. Jak se rozepíši, tak se rozepíši (někdy více, někdy méně).

A co vy jaké knihy jste přečetli v červnu? Jak se vám líbily (popřípadě nelíbily)? Četli jste některou ze zmíněných knih nebo si ji chcete pořídit? A máte rádi krátké nebo dlouhé články jako já?

16 komentářů:

  1. To je moc hezký čtenářský výkon vzhledem k závěrečným zkouškám. Já v podobných podmínkách zvládla jen jednu knihu. A ještě velké zklamání :/ Ale co, teď v létě si to jistě vynahradíme! :) A držím palce s hledáním práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to vynahradíme. :)
      A děkuji snad se nějaká skvělá najde. :)

      Vymazat
  2. Hezké knížky. Já v červnu přečetla pouze jednu knížku, a to Manželé odvedle a byla jsem nadšená, určitě doporučuju pokud si nečetla. Jinak dlouhé články mi nevadí, já sama se někdy rozepíšu a nemůžu zastavit :D Navíc tvoje články jsou napsané hezky a vyzařuje z nich upřímnost.
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem se koukala a rozhodně si ji hodlám přečíst. :)
      Mockrát děkuji za kompliment. Jsem ráda, že na tebe ty články takto působí. Moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Já četla Počátek, a moc se mi líbil :) ❤❤

    www.zuzkalistblog1.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné kousky. Jsem zvědavá, kolik přečteš za léto. Já asi budu tentokrát mít měsíční skóre nižší...

    OdpovědětVymazat
  5. Tíha vesmíru by mě fakt zajímala, a Lituji, čekají mě, taky zní dobře! :)
    Já nechápu, jak stihneš přečíst tolik knížek?! :o Hoď sem nějaké tipy, prosím tě :D :D Protože já když čtu fakt moc stihnu tak max. 3! :D

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtu kdy mám čas někdy čtu šest hodin jindy tři dny na knihu ani nesáhnu. A to jsem pomalý čtenář. :)

      Vymazat
  6. ja bych prave rekla, ze ctes hodne ruznorodou literaturu, alespon se mi zda podle tvych clanku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snažím se, ale nejvíc mám ráda romantiku a druhou světovou. Teprve nedávno jsem začala s fantasy, horory, thrillery a detektivkami. :)

      Vymazat
  7. Musím ti teda říct, že jsem nečetla ani jednu zmíněnou knížku, ale nalákala jsi mě na všechny! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som za jún tiež stihla prečítať kníh :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tíhu vesmíru teď vidím snad všude, ale nijak mě neláká.
    Poslední vypadá hodně dobře, dávám na wishlist. :D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥