Víš, že tě potřebuju? - Estelle Maskame

9. 4. 2018



Na druhý díl DIMILY trilogie jsem se moc těšila. Po prvním dílu s názvem: Víš, že tě miluju? (něco málo o knize v tomto článku: tady) jsem se nemohla na tento díl dočkat, furt jsem ho vyhlížela a doufala jsem, že už konečně vyjde. A když jsem knihu konečně držela v ruce, tak jsem se musela vrhnout na čtení. Moc jsem se těšila, že se znovu na stránkách knihy setkám s Eden a jejím nevlastním bratrem Tylerem a znovu se vrhnu na další romantické čtení této dvojice, která to měla mít tentokrát hodně komplikované. Ale bohužel jsem měla až moc velké očekávání a to se mi možná i vymstilo…

Osmnáctiletá Eden dokončila poslední ročník střední školy a chystá se jít na vysokou. Už skoro rok se neviděla s nevlastním bratrem Tylerem, se kterým prožila pár romantických chvilek v utajení, aby nikdo o nich nevěděl. Jelikož si nakonec vybrala Deana, nejlepšího kamaráda Tylera, se kterým se momentálně Tyler nechce bavit a ani kamarádit. Eden si tedy užívá několik týdnů volného času bez školy, než se přestěhuje na vysokou. Pár týdnů před letními prázdninami dostane Eden zprávu od Tylera, jestli by nechtěla tyto prázdniny strávit u něj v New Yorku, kam se před nedávnem přestěhoval.

Eden nejdříve hodně váhá, jestli má vůbec jít, ale nakonec si řekne proč ne, alespoň zjistí jaký je ten slavný New York a co je na něm tak krásného, když o něm všichni tak básní. Po odkývání mamce, aby byla v New Yorku opatrná a ujištění Deana, že i nadále budou spolu, se vydává do toho obřího města plného světel, aby si užila poslední prázdniny před vysokou se svým nevlastním bratrem Tylerem. Jenže je tu háček. Ona stále váhá, jestli vůbec Tylera miluje nebo ne a jestli to má s Deanem ukončit a žít společně s Tylerem. Tam se to ale vše nakonec rozhodne a my se tak dozvídáme další oříšek, který potřebujeme rozlousknout…

Jak jsem psala v prvním odstavci, tak jsem u tohoto dílu pěkně narazila. Nemohu jinak, než napsat tuto větu: Nejhorší díl, který je zcela o ničem a autorka si mohla šetřit síly na něco jiného! Ano je to tak. Vůbec by mi nevadilo, kdyby jen to trochu zajímavé a důležité dala do toho třetího dílu (který teprve vyjde) a tento úplně vymazala ze světa. Při čtení jsem se strašně nudila a přitom jsem se na tento díl tak těšila! Jen asi tři věci z celé 320 stránkové knihy se mi líbily a to by se vešlo i do sto stránek. Opravdu! Za mě jedno velké mínus. A budu jen doufat, že třetí díl bude alespoň o trochu lepší než tento. Ale raději od toho tak velké očekávání mít nebudu, abych zase nenarazila.

Ale abych nebyla furt jen zlá, tak tady jsou i ty pozitivní věci na této knize. Takže jdeme k obálce. Jak vždy píši, že nesnáším fotografie lidí na obálkách knih, tak tady u této trilogie mi to vůbec nevadí a jsem se všemi obálkami moc spokojená. Hodně se mi líbí a moc se povedly, takže připočítávám jednu hvězdičku k dobru. Co se týče postav, tak Tyler hodně dospěl a už není takový rebel jako v prvním díle a celkově se chová jako kluk v jeho věku. Ale to se nedá říct o Eden, která vůbec nevěděla, koho vlastně miluje a v celé knize se chovala jako malá ufňukaná holka. Eden za ten rok mohla alespoň malinko psychicky vyspět, když už jí je osmnáct (občas jsem jí chtěla dát jednu výchovnou, aby se konečně zklidnila a začala se chovat normálně). S ní to bylo hodně strašné tentokrát.

Knize jsem dala tři hvězdičky z pěti, jelikož něco se mi tam líbilo a něco ne, ale zpětně si říkám, proč jsem byla tak mírná (teď bych dala klidně dvě hvězdičky z pěti). Myslím si, že těm komu se první díl nelíbil, tak ať druhý díl ani nezkoušejí. Ale je mi také jasné, že se naopak někomu druhý díl bude líbit více než první, ale já svůj názor asi na lepší hodnocení nikdy už neudělám. A nebudu se do této knihy pouštět po druhé. Opak je první díl, který si klidně přečtu stokrát. No uvidím, co řeknu na třetí, snad bude lepší. Ale mohu vám prozradit, že tento díl mi přišel hodně o ničem a opravdu ho ani autorka nemusela psát.

ČETLI JSTE TUTO KNIHU? JAK SE VÁM LÍBILA? POPŘÍPADĚ NELÍBILA?


Děkuji za tento výtisk Albatrosmedii.

Knihu si můžete koupit zde.

Výsledek obrázku pro albatros media

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥