Lucy life #2

13. 6. 2014

Zdravím po dlouhé době. Jak jste si mohli všimnout, tak jsem přejmenovala tento blog na A cup of Lucy, protože chci dělat také jiné věci než jen psát o knihách tak budu psát o všem možném o kosmetice atd...

Jak víte budu mít závěrečnou zkoušku (obhajobu) ve škole tak nebudu psát hodně článků, ale teď se to změní. Založila jsem si twitter (který můžete vidět v pravém boxu) a také tumblr (také tam, který mi poslouží jako instagram ale i také jako twitter a blog budu tam přidávat vše hlavně odkazi na články nemám mobil na to abych to mohla na ten instagram dát proto mám tumblr). Budu tam každý den tak doufám že se na to kouknete.

Ale nebojte se určitě budu psát i na blog.

Tento týden jsem měla fakt nabitý, samé testy každý den (určitě to znáte). Dnes jsem psala test z fyziky a dostala jsem za čtyři :( , ale učitel mi řek, že mi vychází pořád dvojka ať se nestrachuju. Natož Občanka z té prý propadám, ale je divné že mám průměr 3,1. Podle mě teda nepropadám ale co, je tu teprve rok ale podle mě ji vyhodí, protože si na ní spoustu rodičů stěžovalo kvůli známkám (já se to sice už nedozvím jestli ji vyhodí, teda jestli udělám příští týden prezentaci na jedničku, tak bych neměla dostat pětku). zkazí mi také vysvědčení protože bych dostala jedinou čtyřku (nebo pětku).

Dnes večer v devět pojedu k babičce a v sobotu půjdu s mámou nakupovat už se těším (budu fotit).

Teď se pokochejte fotkami a mějte se krásně :)


Takhle bylo krásně když jsem se opalovala 



Kytičky na naší zahrádce :)









Toto je náš kaktus ten v levo je před zastřihnutím listů to bylo v pondělí a v pravo vypadá jak ananas a je focen dnes (pátek) a jak je rozkvetlej :


Tady je můj koláč s jahodami který jsem upekla:


náš květináč :


a bylinky na vaření:










Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥