Waiting on Wednesday #2

6. 8. 2014


Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chceme přečíst. Pro tuto středu vybírám:

Název knihy: Nádherně tlustá

Počet stran: 331

Autor: Jen Lancasterová

Anotace: Všem, kteří se trápí svými špeky: už mě unavují knihy o nešťastných ženách, které jsou tak zoufalé ze svého vzhledu, že se v naději na krásný nový život vybičují k tomu, aby šíleně zhubly. A nesnáším, když mi všichni tvrdí, že žena může být šťastná jedině tehdy, když se narve do těch nejmenších džín.
Takové historky pro mě v žádném případě nejsou povzbuzením - naopak mám chuť ty chudinky vytáhnout někam na pořádnou večeři, dát si s nimi pár bublinkových koktejlů a smetanový dortík a vysvětlit jim, že dokud nepřijdou ne to, jaká je jejich osobnost, ne zevnějšku nezáleží.
Naneštěstí nadváha není jen společenský problém, s nímž bychom se prostě dokázali vypořádat se zdravou dávkou sebevědomí. Je to i zdravotní problém. Nyní, na prahu čtyřicítky, jsem se dozvěděla, že se to bude muset změnit, abych - víte - abych neumřela. Protože když si můžu dovolit jít na pedikúru, k čemu mi to bude, jestliže mi kvůli cukrovce uříznou nohu?

Proč zrovna tato knížka?
Jak jsem zjistila, tak autorka psala o sobě. Tuto knihu mi dala teta ze své knihovny, protože ji vůbec nečetla a překážela jí tam. Má skvěle vymyšlenou obálku a celkově se těším až ji budu číst.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥