Nádherně tlustá - recenze

Autor: Jen Lancasterová

Počet stran: 329

Překlad: Jaroslava Novotná

Nakladatelství: Columbus

Rok vydání: 2009

Anotace:   Kterak se jistá narcistka vydala na pouť za poznáním, jestli za její velkou zadnicí může její život aneb Buchty nejsou řešení...
Ve své knize se Jen pustila do problému, který je skutečnou výzvou: váha. Zapomeňte na problémy se zaměstnáním či psychotické chicagské sousedy: pro ženu neexistuje děsivější moment než chvíle, kdy má v koupelně vstoupit na váhu. Pokud jde o Jen Lancasterovou, ta při pohledu na číselník váhy rozhodně nebyla spokojena a rozhodla se s tím něco udělat. Tedy, ve skutečnosti prodala námět na knihu o tom, jak se snaží zhubnout, takže k tomu zkrátka a prostě byla DONUCENA a něco udělat musela. Ale to není to hlavní. Jen nikdy nebyla typem žen, které chodí každý den cvičit do posilovny. A přesto se rozhodla postavit se svým strachům tváří v tvář a věnovat svému tělesnému zdraví stejnou pozornost, jakou věnuje ostatním stránkám svého života: manželovi, svým zvířátkům, svému pití, své fetišistické lásce k botám, a tak dále.

♥♥♥♥

Příběh vypráví o Jen Lancasterové autorce této knihy, která se rozhodla zhubnout a napsat o tom v této knize. Jen bydlí v bytě se svým manželem Fletchem a dvěma psi Maisy a Loki. Jen se rozhodne držet Atkinsovu dietu, která je neúspěšná, proto zkusí dietu Jenny Craigové, která je úspěšná. Jen se také vydá do fitness centra, kde cvičí pod dohledem trenérky Barbie, která jí dává pořádně do těla, ale Jen to nevzdává...

Kniha se mi velice líbila, byla vtipná a celý příběh byl dobře promyšlený. Strašně se mi líbily konce kapitol, kde byl vždy nějaký vzkaz a také začátky se mi líbili, prostě celá kniha byla velice dobře graficky zpracovaná. Jediné co se mi jen trošku líbí je obal knihy, který by mohl být jinak namalovaný. Co se týče stylu psaní, tak ten se mi opravdu líbil a nemám co k němu vytknout.

Tato kniha mě opravdu strašně bavila a proto jí musím dát 5 hvězdiček. Určitě ji všem mohu  doporučit i moje mamka, která nečte by si jí chtěla jednou přečíst. Tímto chci poděkovat své tetě, která mi tuto knihu dala.