Srpnové čtení 2014

4. 9. 2014


Za měsíc srpen jsem toho moc nepřečetla, jen dvě knihy a jednu ještě čtu. Strašně mě zdržovala kniha Désirée, která mě moc nebavila a četla se velice pomalu.

1) Jako první knihu co jsem za srpen přečetla je kniha Za hlasem srdce od Jacqueline Wilsonové. Jak možná víte vyrostla jsem s Jacquelinou Wilsonovou a byla to moje nejoblíbenější autorka do mích dvanácti (pak jsem našla knihy od Sparkse). Tato kniha příjemně zakončila celou sérii o Hetty Featherové a jsem ráda že skončila tak jak jsem si to představovala. 
2) Jako druhou knihu jsem přečetla Désirée od Annemarie Selinko. Tuto knihu jsem četla celý měsíc a jsem ráda že jsem ji přečetla a nikdy si jí už nepřečtu. Kniha měla malé písmenka a strašně tenké stránky jako v Bibli. Já sama bych ji nikomu nedoporučila, možná jen aby otevřel knihu padesát stránek od konce, kde se nebude chtít odtrhnout od knihy. Jestli chcete vědět víc přečtěte si mou recenzi.
3) Momentálně čtu Nádherně tlustá od Jen Lancasterové. Hned na první stránce jsem se musela smát a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Zatím jsem na straně 205 z 329 a líbí se mi. Sice jsem ji ještě nedočetla, ale mohu ji jen doporučit. Chtěla bych ji dočíst nejpozději do zítřka, protože jedu k babičce a nechci tahat dvě knihy. Tento týden asi nestihnu napsat recenzi, ale příští ano.

Co jste přečtli za měsíc srpen vy?

2 komentáře:

  1. Jacqueline Wilsonová píše moc hezky a čtivě Vždy mě udiví jak se s tak těžkými tématy popere tak lehce, taky jsem ji jako menší měla moc ráda a přečetla jsem skoro všechny její knihy. Další dvě knihy neznám, ale nevypadá to úplně zle. :) I tři knihy jsou dobré, i když já čtu tak kolem 10 (není to vychloubání!) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přečtu max. 4 knihy za měsíc, ale teď mi to zkomplikovala kniha Désirée :(

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥