Týden s knížkou #2

10. 9. 2014


Tento týden jsem přečetla a začala číst jen jednu knihu. Nevím jestli Týden s knížkou mám psát každou neděli, protože přečtu vždy jen jednu knihu a jednu rozečtu, tak asi to udělám vždy po čtrnácti dnech

Přečtené knihy:
Tento týden jsem přečetla knihu Nádherně tlustá od Jen Lancasterové. Tato kniha se mi velice líbila a proto jsem jí dala 5 hvězdiček. Líbily se mi také malé ilustrace na některých stránkách, jediné co se mi moc nelíbí je obálka, která by mohla být lépe propracovaná. Když jsem si přečetla anotaci, tak jsem si myslela, že to bude krásná oddechová kniha a ona to byla krásná oddechová kniha. Určitě si ji ještě někdy přečtu, ale nevím kdy to bude, protože mám teď plno knih které chci přečíst.  









Začala jsem číst:
Knihu Poslední píseň jsem dostala k vánocům a od té doby jsem ji nečetla. Poslední dobu jsem všude narážela na různé recenze knih od Sparkse, tak mi to nedalo a začala jsem číst Poslední píseň. Jsem na straně 43 a zatím o ní nemám co říct. Tento týden jsem moc nečetla, protože mám do 12. září praxi a ta mi dává zabrat, když přijdu domů, tak jediné co chci je lehnout si do postele a spát (proto jsem zanedbávala i blog). Ale až bude víkend tak budu hodně číst
                        




Co jste přečetli vy?                                                                                                             

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥