Posuď knihu podle obalu #13

12. 10. 2014


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Databáze knih
Název: Život jedna báseň

Autor: Colleen Hooverová

Anotace:   Osmnáctileté Layken zvané Lake nečekaně umírá otec, a přestože jeho ztrátu bolestně prožívá, stává se oporou matce i malému bratrovi. Zvlášť když se rodina musí stěhovat přes celou zemi. A na novém místě, kde Lake neočekává vůbec nic dobrého, poznává Willa, kluka ze sousedství s jedinečným smyslem pro humor a vášní pro poezii. Začínající vztah však ukončí šokující odhalení...








Názor na knihu:
Tuto knihu můžete na mém blogu vidět už po třetí, protože se mi strašně líbí a plánuj si ji koupit. Colleen má strašně krásné obálky, určitě znáte její dvě knihy Bez naděje a Ztracená naděje u kterých se mi také strašně líbili jejich obálky. I na této knížce můžeme vidět nějaké osoby, které jsou spojené s příběhem knížky. 

4 komentáře:

  1. Obálka se mi taky moc líbí a knihu mám v plánu si určitě časem přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka se mi líbí, i když možná víc barviček by jí neuškodilo :) Přijde mi taková podzimní, šedivá..Ale přesto pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥