Posuď knihu podle obalu #14

26. 10. 2014


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Databáze knih
Název: 100 dní štěstí

Autor: Fausto Brizzi

Anotace:   Nejztracenější ze všech dní je ten, v němž jsme se nezasmáli. 
Hořce úsměvný román o lásce, chlapském přátelství, slunné Itálii a skvělé italské kuchyni. Budete plakat a budete se smát, jako byste sledovali skvělí film! Nemám žádnou zásluhu, pro kterou bych byl oficiálně vzpomínán. Abych ospravedlnil tu mramorovou desku. Desku, kolem které někdo projde a řekne: Mrkni mi do Wikipedie, kdo byl tenhleten Battistini. Nicméně mám ženu a dvě děti, které miluju, úžasné přátele, mužstvo kluků, kteří by za mě dali život. Dělal jsem chyby, další ještě udělám, ale taky jsem se zapojil. Taky jsem tu byl. Možná v koutku, nebyl jsem oslavenec, ale byl jsem tu. Jediné, čeho lituju, je, že jsem musel zjistit, že umírám, abych začal žít.

Názor na knihu:
Tuto knihu jsem viděla na jednom blogu a hodně mě zaujala nejen obálkou ale také anotací. Takový typ obálek mám hodně ráda a doufám že je ještě někdy spatřím. Tuto knihu mám v plánu si koupit a přečíst, protože mě hodně zaujala. Četl někdo tuto knihu? Líbila se vám?

4 komentáře:

  1. Obálka je hezká, ale anotace už tak zajímavá není. Ale i tak bych si ji ráda přečetla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podle anotace kniha zní zajímavě a i ta obálka je taková hezká, letní, prosluněná :).

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥