Filmová podoba týdne #12

8. 12. 2014


Jedná se o meme, které pořádá Niklaus. Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové nebo seriálové zpracování knih.

Název: Hostitel

Režisér: Andrew Niccol

Podle knihy: Hostitel - Stephenie Meyerová

O čem film je: Po úspěšné invazi teď Zemi kontrolují neviditelní mimozemšťané. Takzvané Duše přebírají kontrolu nad myslí člověka, používají jeho tělo a zdánlivě beze změny žijí jejich životy. Každý člověk se stane pro Duši pouhou schránkou a hostitelem. Hlavní hrdinkou filmu je Melanie, mladá dívka, která patří mezi zbývající „divoké“ lidi a která se bezhlavě zamiluje do kluka jménem Jared. Byla by to celkem obyčejná lovestory, ale po jedné z honiček je Melanie zajata a její tělo si bere Duše jménem Poutnice. Poutnice je překvapena a zavalena hotovou tsunami vzpomínek a silných emocí, jimž vévodí láska. Stane se to, na co nejsou Duše příliš zvyklé. Melanie se odmítá své mysli a svého těla vzdát. Poutnice chtěla původně ze vzpomínek odhalit úkryt zbývajících lidí, houževnatá Melanie ji v nich ale ukáže sílu lásky. Mimozemská Duše sama této síle nečekaně podlehne a v překvapivém spojenectví se pak vydají hledat Jareda, kterého obě milují. Stejně odhodlaná jako Melanie je ovšem i Duše jménem Hledačka s jediným úkolem – dopadení všech přeživších a ochrana nové rasy.

Můj názor: Tento film nebyl špatný, ale více se mi líbí Divergence. Chtěla bych vědět, jestli se to schodovalo s knihou nebo ne. Asi se na něj už nekouknu, ne že byl až tak špatný, ale moc mě nezaujal. Knihu bych si ale rozhodně chtěla přečíst.

Trailer:


2 komentáře:

  1. Mě se Hostitel hodně líbil i jako filmová, tak i knižní podoba.. Ale je pravda, že knihu jsem četla dřív a hodně jsem si ji oblíbila, čím jsem mohla mít ovlivněný názor na film.. Ale knihu si stejně určitě přečti, je to skvělý, originální námět :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥