Posuď knihu podle obalu #18

18. 1. 2015


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Pikantní život Charlotte Lavigneové - Bublinky v šampaňském a smetanové karamelky

Autor: Nathalie Royová

Anotace: Charlotte Lavigneová je zpět! Je jí třicet čtyři, stále pracuje jako produkční pořadu Absolutní Roxanne a ke svému obrovskému štěstí je zasnoubená s krásným Maximilienem, jehož hodlá následovat do Paříže. Má plné ruce práce s plánováním svatby a šílí z organizace této velké události, protože ji pochopitelně chce mít perfektní. Nic se však neodehraje tak, jak si představovala. A že by po svatbě žili šťastně a měli spoustu dětí? Ale vůbec ne... 





Názor na knihu:
Minule jsem vám sem dávala první díl této série a dnes sem dám druhý. Nevím jestli se mi líbí první nebo druhý díl, ale doufám že se rozhodnu do dalšího článku Posuď knihu podle obalu, kde vám ukážu i třetí a také napíšu která obálka se mi líbí nejvíce. Rozhodla jsem se, že si tuto sérii musím koupit, protože tyto obálky mi nesmějí chybět v knihovničce.

Jaká obálka z této série se líbí vám? 
(Jsem zvědavá jak se shodneme v dalším článku)

4 komentáře:

  1. Obálky i příběh jsou skvělé. Mě se obálky líbí úplně všechny, jsou originální a krásně barevné! Příběh je takový jednoduší, ženský a hlavně vtipný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálky této série jsou nádherné. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥