Abeceda knihomola (C)

31. 3. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý

Cecelia Ahern
Výsledek obrázku pro cecelia ahern

Od této autorky jsem četla a viděla PS: Miluji tě, tato kniha se mi velice líbila a proto jsem zvědavá jak se mi budou líbit další její knihy. Nedávno byl v kině film S láskou Rosie a tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit kniha a film. Cecelia se narodila v roce 1981 a žije v irském Dublinu. Její knihy mají rozhodně skvělé obálky a už se těším, až si je všechny koupím a co na ně řeknu. 

Čtečka nebo kniha
Výsledek obrázku pro čtečky

Za mě určitě kniha, protože si ji můžete vzít do ruky a listovat v ní. Mě se osobně v čtečce blbě čte a příběh mě v ní nebaví, ale v knize kterou držíte v rukou a otáčíte s ní je to jiné. Vím že e-knihy jsou často o hodně levnější, ale já radši investuji do knihy, která je dražší a víc mě bude bavit. Určitě se najdou nějací lidé, kteří si budou myslet opak, ale každému vyhovuje něco jiného. 

Čas na čtení
Výsledek obrázku pro reading

Nemám ráda týden kdy mám praxi, protože přijdu domů tak unavená, že se mi nic nechce dělat a radši jdu spát a koukat se na seriály. Ale pak si to o víkendu vynahradím a přečtu alespoň pár stránek. Ve škole teď budeme psát poslední den důležitý test, ale o prázdninách si to také vynahradím a budu chtít přečíst hodně knih. A hlavně budu u babičky, kde se nedá nic dělat. Vždy si chci najít každý den čas alespoň na dvacet stránek občas ho mám, ale občas ne a někdy se mi prostě nechce. Jak to máte s časem na čtení vy?

10 komentářů:

  1. Plně s tebou souhlasím, co se čtečky týče. Rodiče mi ji koupili loni a měla jsem z ní velkou radost, ale už víc než půl roku jsem ji nezapnula, protože mě čtení v ní zkrátka vůbec nebaví a jsem takový ten hamoun, co potřebuje mít knížky vystavené hezky v knihovně, zatímco ve čtečce to nikdo nevidí :D Ze stejného důvodu i odmítám recenzní e-knihy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme se perfektně shodly :) Recenzní e-knihy bych opravdu ani já nebrala. :)

      Vymazat
  2. Mně čtečky až tak nevadí, ráda v nich čtu především večer, jelikož u nich nepotřebuji lampičku :) Ale jinak je hmotná kniha samozřejmě lepší :) A s časem určeným knihám to mám dost podobně. Škola mi malinko brání číst tolik, kolik bych si přála, však o prázdninách, či víkendech si to vynahradím .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si to o prázdninách a víkendech vynahradím. Je pravda že u čteček nepotřebuješ lampičku, to je asi jediná výhoda. :)

      Vymazat
  3. Zase další skvělé nápady! Jsem moc ráda, že ses rozhodla projektu zúčastnit :) Od Cecelie Ahern jsem nic nečetla, ale zato jsem viděla film S láskou, Rosie. O čtečkách jsem už psala samostatný článek a na čtení si čas udělám, ať už to znamená cokoliv odsunout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také moc ráda, že jsem se tohoto skvělého projektu mohla zúčastnit. Závidím ti, že jsi viděla film S láskou Rosie ráda bych se na něj co nejrychleji koukla. :)

      Vymazat
  4. P.S Miluji tě jsem pouze viděla a líbilo se mi to hlavně zásluhou herců, kteří ztvárňují hlavní hrdiny :) Chtěla bych si přečíst/vidět S láskou Rosie, ale nevím, kdy se mi to poštěstí :)
    Na čtečku nedám dopustit. Nikdy nepřestanu shromažďovat papírové knihy a téměř vždy, když se mi líbí kniha, kterou mám pouze v elektronické podobě, si pořídím fyzický výtisk, protože ho prostě chci mít...(jo, cvok, ale taková já jsem :D), nicméně čtečku považuji za jedno z nejlepších elektronických udělátek :)
    Čas na čtení si ukrádám po kouskách. Při cestování, před spaním, při čekání ve frontě a formou audioknih když nemohu přímo číst :) Skvělé asociace! Opět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jsem ráda že se ti PS: Miluji tě líbilo. :)

      Vymazat
  5. Tenhle projekt je vážně bezva! Líbí se mi, jak v něm každý uvede něco jiného. :)
    Od Cecelie Ahern si chci už hodně dlouho něco přečíst, ale stále se ne a ne k její tvorbě dostat. Snad se mi to nakonec povede. :)
    Se čtečkou knih problém nemám, i když je jasné, že papírové knihy mám radši. Jen já mám naopak pocit, že knihu ve čtečce čtu rychleji než normální knihu. :D Ovšem je pravda, že na čtečce většinou čtu hlavně knihy v angličtině a ona se mi ta angličtina občas obecně čte rychleji než čeština - při čtení v angličtině mám asi větší motivaci to dočíst, no. :D
    Čas na čtení, jó, kéž by ho bylo víc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano kéž by bylo na čtení více času. :D Od Cecelie si určitě něco přečti. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥