On My Wishlist #44

21. 6. 2015


Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou.

Co jsem si dnes vybrala:

Co s láskou - Nicholas Sparks

6 komentářů:

  1. Už se na ní chystám docela dlouho, ale počkám jestli ji zrecenzuješ =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude trvat trošku déle. Musím přečíst nejdříve všechny resty. :)

      Vymazat
  2. Mě stačila půlka z ní. Hrozně mě nudila. Nakonec jsem koukla na film, ten byl celkem pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Od tohoto spisovatele jsem ještě nic nečetla, budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem četla pouze dvě knihy od Sparkse a to Poslední píseň a Bezepčný přístav. Můžu obě určitě doporučit. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥