Červnové čtení 2015

3. 7. 2015


V červnu jsem chtěla přečíst 4 knihy a jako v květnu, i v červnu jsem to nedodržela. Vždy říkám: „ Doufám, že to další měsíc doženu“. Zatím se to nikdy nestalo, ale pořád doufám v to, že si někdy přečtete článek, kdy vám řeknu, že jsem konečně přečetla tolik knih, kolik jsem chtěla. A tak v červnu jsem přečetla 2 knihy a jednu rozečetla.

Přečtené knihy

 

V šedých tónech – Recenze
Konečně jsem si přečetla tuto báječnou knihu, kterou jsem si přála už hodně dlouho. Musím říct, že mě hodě překvapila (v dobrém smyslu) klidně bych ji přidala do povinné četby. Příběh o druhé světové válce o vlaku plném lidí, kteří nevědí, kam jedou o ponižování o hladovění. Na tuto knihu určitě jen tak nezapomenu, byl to velmi silný příběh, u kterého mi oči nezůstali suché. Jsem ráda, že jsem si mohla přečíst, jaké to bylo v Litvě za druhé světové války. Jestli jste knihu V šedých tónech ještě nečetli, tak to rychle napravte, věřím, že vás to pohltí tak jako mě. Hodnocení: 5/5

Papírová města - Recenze
Po přečtení Aljašky jsem byla hodně zvědavá na Papírová města a doufala jsem, že mě tato kniha nezklame jako spoustu lidí. Moje odpověď na to, jaká kniha od Greena se mi líbí nejvíce, bude stále stejná, zatím se mi pořád hodně líbí Hledání Aljašky a asi to tak zůstane napořád. Nemohu říct, že se mi Papírová města nelíbila to ne, ale zase to nebylo něco, co by mě vyloženě posadilo na zadek jako Hledání Aljašky. Hodnocení: 4/5

Rozečtené knihy


100 dní štěstí
Tuto knihu jsem začala číst v pondělí a zatím se mi moc líbí, jen mě zaskočil autor, co napsal na prvních stránkách, kde byl velký spojler. Ale stejně si myslí, že se mi bude kniha líbit a zatím se příběh skvěle vyvíjí. A úplně nejlepší věc na této knize je obálka, která je naprosto božská nemám pravdu?

Četli jste některou z těchto knih? Kolik knížek jste v červnu přečetli?

6 komentářů:

  1. Super článek ! :)
    K Papírovým městům i k V šedých tonech by se chtěla dostat co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Hledání Aljašky jsem hrozně moc natěšená, protože jsem ještě od Greena nečetla nic, co by mi vyloženě sedlo, tak třeba.... :-D V šedých tonech je moc krásná a smutná knížka! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá až se k ní dostaneš co budeš říkat. Spoustu lidem se nelíbila , ale některým jo a já patřím mezi ty komu se tato kniha moc líbila. :)

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že je kromě mě ještě nekdo další, kdo nestíhá 10 knih měsíčně! :D Já se obvykle pohybuju okolo těch 4 knížek, ale často je to i míň :)
    Skvělý výběr knížek! :) V šedých tónech si už hodně, hodně dlouho chci přečíst. A Papírová města taktéž, i když asi anglicky a asi nejdřív Aljašku :) A máš pravdu, 100 dní štěstí má fakt krásnou obálku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad nikdy nepřečtu více jak pět knížek za měsíc. V šedých tónech si musíš co nejdříve přečíst. :) 100 dní štěstí ma krásnou obálku a zatím se mi kniha velice líbí. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥