Červencové čtení 2015

2. 8. 2015


Konečně v červenci začali prázdniny a tak jsem mohla hodně číst. Celkem jsem přečetla 4 knihy, což je na mé poměry hodně, protože za měsíc většinou přečtu maximálně dvě knihy občas tři. Doufám, že za srpen přečtu ještě více knih.

Přečtené knihy:

    


100 dní štěstí – recenze

Jako první knihu jsem přečetla 100 dní štěstí a jsem moc ráda, že jsem se k této knize konečně dostala a také jsem ráda, že mě nezklamala. Určitě jste si všimli krásné obálky, která hezky zdobí mojí knihovničku. Jestli jste četli recenzi na tuto knihu, tak víte, že mě zaskočilo, když na začátku autor knihy prozradil velký spojler, ale když se tak ohlížím zpátky, tak nebýt tohoto spojleru, tak by to žádný příběh ani nebyl a byla bych naštvaná, že to tak skončilo. Hodnocení: 5/5
Bez naděje

Jako druhou knihu jsem přečetla Bez naděje. Na tuto knihu jsem se moc těšila a doufala jsem, že mě nezklame, protože jsem od této autorky četla knihu Život jedna báseň, která se mi moc líbila a tak jsem na Bez naděje byla hodně zvědavá. Nakonec jsem se od ní nemohla odtrhnout a za pár dní jsem ji přečetla. Už teď vím, že si ji znovu někdy přečtu a určitě si musím koupit Ztracenou naději. Jsem moc zvědavá, jaký bude příběh z pohledu kluka. Hodnocení: 5/5

Galgad – recenze

Tuto knihu jsem dostala jako recenzní výtisk od samotného autora a byla jsem na knihu zvědavá, protože já fantasy nečtu a tak jsem doufala, že se mi bude číst dobře. Když jsem knížku dostala, tak mě překvapila velikost, knížka je hodně malinká a má něco přes 200 stránek. Moc se mi Galgad líbil a mohu jen doporučit. Hodnocení: 5/5



Léto na druhý pokus

Jako čtvrtou knihu jsem přečetla Léto na druhý pokus a i na tuto knihu jsem byla hodně zvědavá, protože jsem od této autorky četla i knihu Amy a Roger na cestě, která se mi také moc líbila. Celí příběh byl báječný a určitě si knihu znovu přečtu. Je to skvělá kniha právě na léto a tak neváhejte a přečtěte si ji. Hodnocení: 5/5




Rozečtené knihy:


Dcera sněhu

Jsem úplně na začátku a tak vám zatím neřeknu, jak se mi knížka líbí, ale hned jak tento článek dopíši, tak si jdu číst.


Četli jste některou z těchto knih? Kolik jste vy v červenci přečetli knih?

2 komentáře:

  1. Krásné knihy :)
    Žádnou jsem nečetla ale od Hooverové bych chtěla také něco přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hooverovou určitě skus. Myslím si, že tě nezklame. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥