On My Wishlist #48 - Losing it

8. 8. 2015


Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i novější, nebo knihy, které teprve vyjdou.

Co jsem si dnes vybrala:

Losing it - Cora Carmacková

 

10 komentářů:

  1. Je to suprová kniha. Doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečetla jsem skoro žádné recenze, tak jsem ráda, že jsi napsala, že ji doporučuješ. Alespoň budu vědět jestli se na ni mám těšit nebo ne. :)

      Vymazat
  2. Skvělý výběr! Knihu jsem četla a je naprosto úžasná, také ti ji doporučuji...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře že se ti líbila. Těším se na ni ještě víc. :)

      Vymazat
  3. Pee mňa je to druhá najhoršia kniha za tento rok. Ploché, nezaujímavé charaktery, žiadne zvraty, prekvapenia... Nič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to bude slaďárna, tak mi to vůbec nevadí. Škoda, že se ti nelíbila. Jsem na ni hodně zvědavá. :)

      Vymazat
  4. Taky jsem četla, ale za mě nic moc. Jako je to dobře napsané, ale nic moc originálního. Hned od začátku člověk ví, jak to dopadne. :(

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥