Nákup knih + Unboxing #14

22. 1. 2016

Musím vám říct pravdu, knihy jsem si koupila už minulý čtvrtek, ale čekala jsem na balíček, který měl dorazit a tak jsem to nechala až na teď a tak to máte dohromady. Knížky jsou z levných knih a balíček je recenzní výtisk od Mega knih, který zrovna čtu, a je super. Film jsem bohužel viděla, ale stejně si čtení moc užívám. Tak jdeme nejdřív na recenzní výtisk.

IMG_2285

Takto byl zabalen.

IMG_2288

Kuk co tam asi bude.

IMG_2292

Dostala jsem poukázku, samolepku, záložku (kterou už mám, ale to nevadí) a nakonec knihu a to Marťana.

IMG_2253 IMG_2261

V Levných knihách jsem si koupila tuto knihu za 39 Kč. A chtěla jsem ji už hodně dlouho.

IMG_2254 IMG_2263

A také druhý díl jsem si koupila a ten byl za pouhých 29 Kč. Škoda, že třetí díl u nás ještě není.


Četli jste některou knihu z tohoto článku? Jak se vám líbila?

18 komentářů:

  1. Pěkné kousky, přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dnes jsem byla v Levných knihách! :D taky jsem si koupila Tak padne náš svět - jsem na to moc zvědavá. A pak jsem si odnesla ještě Jámu a kyvadlo, 1984 od Orwella a Proměna a jiné povídky od Kafky. :) přeji ať se knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také přeji aby se ti knihy líbily. A určitě se v levných knihách koukni i na knihu Pláč v poušti ta kniha stojí za to. :)

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky! :)
    Já mám Marťana ve čtečce a obě dvě knihy z LK mám doma také.První díl už delší dobu,takže bych se k této sérii měla dostat co nejdřív :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy vyzerajú super! Marťana si chcem už dlho prečítať :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Možná ti zkazím náladu, ale třetí díl ze série Padlý svět u nás nejspíš nikdy nevyjde. Psal jsem do nakladatelství Egmont a bylo mi řečeno, že třetí díl neplánují. Každopádně si užij čtení :) Životy, které jsme ztratily mě docela mile překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, tak snad to nekončí až moc otevřeně. Proč sakra vydávají knihy a sérii ani nedokončí nemám to ráda.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mi knihovnička rozrostla o tyto knihy. :)

      Vymazat
  7. Marťaaan ♥♥ :D bože já jsem na tuhle knížku vážně ujetá :D ale když ona se mi tak líbí ♥♥ Už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se těšíš. Zatím se mi Marťan líbí, tak snad to takhle vydrží i nadále. :D

      Vymazat
  8. Dúfam, že si čítania Marťana užiješ, je to neskutočne skvelá knižka! Ďalšie dva kúsky vyzerajú tiež zaujímavo, som zvedavá na recenzie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo užívám jsem sice na začátku, ale zatím se mi to líbí. A na další dvě knihy jsem hodně zvědavá. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥