Recenze: Dokonalá nevěsta

20. 3. 2016

Dokonalou nevěstu jsem koupila v levných knihách kvůli tomu, že byla za skvělou cenu a hlavně mě zaujala na zadní straně anotace. Bohužel jsem se k přečtení dostala až pět měsíců po koupi, ale za to jsem byla ještě více překvapená, jak se příběh vyvíjel.

IMG_3120

Milly v osmnácti jela do Oxfordu na kurz pro sekretářky, kde potkala Allana a Ruperta a hned se s nimi skamarádila. Hned co se seznámili, se dozvěděla, že jsou Allan a Rupert milenci což ji zprvu překvapilo, ale pak si uvědomila, že jí to vlastně ani moc nevadí. Prožili spolu hodně dobrodružství a byly velcí kamarádi. Jednou se Allan zeptal, jestli by si ho Milly chtěla vzít, aby mohl zůstat v této zemi. Milly hned řekla, že ano a pořídila si pro tuto příležitost krásné bílé šaty se závojem. A aby na tento den nezapomněla, tak se s ním vyfotila před matrikou.

IMG_3127O deset let později je Milly úplně někdo jiný zasnoubila se s bohatým a krásným Simonem synem Harryho Pinnacla, který se proslavil džusovým barem Fruit´n Smooth a díky tomuto baru, který se postupem času otevíral v každém městě je z Harryho multimilionář. Předpokládá se tedy, že jeho syn půjde v jeho stopách, ale opak je pravdou a Simon nechce být takový jako je jeho otec. I když Milly kupuje horu oblečení, které ani ona nechce nosit. Vždy si je vezme, jen když Simon přijede.

Milly svůj život miluje, ale až do té doby co se provalí její tajemství a ona musí přiznat barvu. Bohužel se s Allanem ani s Rupertem už od Oxfordu nikdy neviděla a tak neví, kde je má hledat. Jak má říct pár dní před svatbou Simonovy, že si ho nemůže vzít, protože byla už jednou vdaná? Stihne se Milly rozvést ještě před svatbou, aby se nic nemuselo rušit a ona si mohla užít svůj svatební den?

Nečekala jsem, že to bude až tak skvělé čtení a že se od knihy neodtrhnu, ale je to tak, knížka si mě dostala od první stránky a to se u mě moc nevidí. Od této autorky jsem četla Báječné mininakupování a mohu říct, že se mi Dokonalá nevěsta líbila o dost více. A přitom se mi mininakupování hodně líbilo. Takto jsem se dozvěděla, že Kinsellu mám ráda a určitě si musím zkusit přečíst i ostatní knihy, které jsou u nás k dostání.

IMG_3126Milly se mi líbila, ale jediné co mě rozčilovalo, bylo to, že když přijde její budoucí manžílek, tak si hned na sebe vezme nějaké slušivé drahé oblečení a nemůže zůstat v těch teplácích a domácím tričku, jako byla celí den. Přijde mi, že se bála prosadit svůj styl oblékání, ve kterém se cítí pohodlně jen kvůli tomu, aby si manžela nerozeštvala proti sobě. Což je úplná pitomost. Co se týče manžela Simona, tak toho jsem měla někdy ráda někdy ne. Chtěl být ještě lepší než jeho zazobaný táta a tak dělal vše pro to, aby byl prostě lepší a někdy to šlo i do extrémů. Také mi přišlo, že měl velké výkyvy nálady a to hodně nesnáším.

Rozhodně se musím zastavit i u obálky. Sophie Kinsella má tak krásné obálky a i tato není výjimkou. Vždy se obálka hodí k příběhu v knize a tady se jim to také povedlo. Jen ten chlap u auta mi přijde takový divný, ale to je jen drobnost. Možná víte, že mám ráda, když je na obálce nějaké velké písmo a tady se mi líbí, že autorka je tam hezky napsaná a, že pod ní je hnědočerveně napsaný název knihy. Také se mi líbí malé drobnosti třeba černý ptáček vpravo nahoře atd…

Sice má knížka méně stránek, ale i tak jsem si ji hodně užila a moc se mi zamlouvalo, že tam byly různé překážky v příběhu, které bych nečekala. Také jsem si mohla po dlouhé době přečíst nějakou knihu, která mě vtáhla do děje už při první straně a také, že se toto může v reálném životě na sto procent určitě někdy stát. Knihu doporučuji lidem, kteří mají rádi romantiku a různě strasti okolo manželství a podobných věcích. Já ji budu určitě doporučovat své mamce, které by se tato kniha určitě mohla líbit. Moc mě těší, že ji čte má babička, které se zatím také moc líbí. Mohu říct, že jsem při koupi určitě nesáhla vedle.

Sophie Kinsella, vlastním jménem Madeleine Wickhamová se narodila ve Velké Británii v roce 1969. Vystudovala v Oxfordu na New College a než se vydala na spisovatelskou dráhu, pracovala jako finanční žurnalistka. Bydlí v Londýně s manželem a třemi synky, Freddym, Hugem a Oscarem.

Výsledek obrázku pro 5 stars icon

Originální název: The wedding girl
Počet stran: 275