Co právě čtu: Dívka v ledu

10. 12. 2016


Nádhernou sobotu všem. Říkala jsem si, že bych při víkendu mohla udělat článek, co zrovna čtu a tak ho tady máte. Od skvělé Grady jsem dostala recenzní výtisk knihy Dívka v ledu. Hodně jsem doufala, že se mi bude příběh líbit a budu napjatá, kdo bude vrahem dívek.
Jsem ráda, že nakonec se mi knížka opravdu líbí a doufám, že se to v průběhu čtení nezmění. Autor opravdu vytvořil poutaví příběh, který mě nadchl už od prvních stránek. Hodně doufám, že vrahem bude člověk, u kterého bych to určitě nečekala. No budu si muset počkat na konec.

Dnes máme s mamkou v plánu péct ještě linecké a tak doufám, že to budeme mít co nejdříve hotové, abych mohla začít s recenzí na pondělí a také abych měla čas si něco ještě přečíst z této výborné knihy. Přeji všem krásný víkend.

Anotace: Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život.

Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které někdo uškrtil, svázal jim ruce a hodil do vodních ploch po Londýně.
Jaká je spojitost mezi dcerou vlivného lobbisty, který si myslí, že může ovlivňovat i vyšetřování, a mrtvými imigrantkami? Jaké temné tajemství dívka v ledu skrývala?
Čím více se Erika přibližuje k odhalení pravdy, tím více se vrah blíží k Erice. Poslední případ detektiva šéfinspektora Fosterové skončil katastrofou a smrtí pěti policistů včetně jejího manžela. Eričina kariéra visí na vlásku, musí bojovat s vlastními démony i s vrahem, který je hrůznější než kdokoliv, komu čelila v minulosti.
Dopadne ho dříve, než udeří znovu?



Četli jste tuto knihu? Nebo ji vidíte poprvé? Zaujala vás? A co čtete vy?

4 komentáře:

  1. Krásné fotky :) Knížka mě rozhodně zaujala a mám na ni zálusk :) Tak ať se ti líbí a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se těšíš na recenzi. Určitě bude brzy. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jé další se těší na recenzi, tak to jsem moc ráda. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥