Týden s knížkou (28.11. - 4.12.)

4. 12. 2016


Rozhodla jsem se sepsat nový Týden s knížkou. Jelikož podle statistik se vám tento článek vždy líbil, tak proč ho neudělat znovu. Zase jsem v tento týden přečetla jednu knihu a jednu rozečetla, také nám praskla ve škole dvakrát voda a tak dva dny jsme měli pouze jednu nebo dvě hodiny a pak šly domů. Byl to výborný týden a já vnitřně doufám, že za čtrnáct dní nám praskne voda znovu (kdo by to nechtěl že?)

Jako první jsem přečetla knížku Obyvatel. Musím vám přiznat, že jsem od příběhu čekala něco víc a proto jsem ji ohodnotila třemi hvězdičkami z pěti. Nemyslím si, že to bylo špatné čtení, ale výborné to také nebylo. Všichni co knihu četli, tak většinou říkali, že to je výborný, ale já jsem pravý opak. Od prvních několika stránek jsem věděla, jaký člověk bude hrát postavu obyvatele. To možná byl ten kámen úrazu, že mě nemohlo nic překvapit.
Bohužel se mi nelíbily ani žádné scénky, které vás měli mrazit a měli jste se díky nim bát. Obyvatele jsem četla i v noci před spaním a nic to se mnou neudělalo a to jsem ten člověk, který se bojí všeho.

Anotace: Každý rok se miliony svobodných žen na celém světě nastěhují do nového bytu, ale jen málokterou napadne, že ani vlastní domov nemusí být ostrovem bezpečí.

Mladá lékařka Juliet Devereauová, jejíž manželství se nečekaně ocitá v troskách, zoufale hledá přijatelné místo k bydlení v Brooklynu. Potřebuje získat zpět ztracenou životní rovnováhu a začít nový život. Nemůže uvěřit svému štěstí, když konečně najde krásný a prostorný byt s výhledem na Brooklynský most. Vše se zdá být naprosto ideální… až příliš ideální….
V průběhu několika týdnů ji záhadné události vedou k podezření, že v bytě není sama, a nemůže se zbavit pocitu, že ji někdo sleduje. Podivné zvuky, které ji v noci probouzí, silueta muže, stojící v jejím pokoji… Její obavy však nejsou dílem zjitřené fantazie, ohrožení je až příliš reálné a o to hrozivější. Juliet je proti své vůli zavlečena do děsivé hry na kočku a myš a neexistuje žádná jistota, zda z ní vyjde živá… 


Jako další mi ve čtvrtek konečně přišla Dívka v ledu, na kterou jsem se těšila už několik dní. Hned jsem se do ní ten den pustila. Zatím jsem teprve na začátku, ale je výborná a vtáhne mě vždy do děje. Jsem hodně zvědavá, kdo bude vrahem a mám také své favority, ale pochybuji, že budu mít takové štěstí to uhádnout. Doufám, že nakonec vrah bude ten, u kterého bych to nečekala a budu sedět s otevřenou pusou, až ho na konci odhalím.

Anotace: Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život.
Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které někdo uškrtil, svázal jim ruce a hodil do vodních ploch po Londýně.
Jaká je spojitost mezi dcerou vlivného lobbisty, který si myslí, že může ovlivňovat i vyšetřování, a mrtvými imigrantkami? Jaké temné tajemství dívka v ledu skrývala?
Čím více se Erika přibližuje k odhalení pravdy, tím více se vrah blíží k Erice. Poslední případ detektiva šéfinspektora Fosterové skončil katastrofou a smrtí pěti policistů včetně jejího manžela. Eričina kariéra visí na vlásku, musí bojovat s vlastními démony i s vrahem, který je hrůznější než kdokoliv, komu čelila v minulosti.
Dopadne ho dříve, než udeří znovu?


Jaký jste měli týden vy? A kolik jste toho přečetli? Četli jste některou z těchto knih?

4 komentáře:

  1. Obě knížky, které jsi četla, mě zaujaly a možná si je někdy přečtu :)
    Já jsem tento týden začala číst knihu "Vybrané kapitoly z psychologie", ale nějak mě to nebere. A potom také Harryho Pottera a Philosopher´s Stone - chtěla jsem zkusit něco v angličtině a byla to správná volba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je někdy zkus přečíst. :)
      Já v angličtině bych nemohla číst, protože moc anglicky neumím, tak smekám před tebou, že čteš v angličtině. :)

      Vymazat
  2. Obyvatele mám doma, ale nevím, kdy se k němu dostanu. :/ Teď mám rozečtený Život po tobě a předtím jsem četla Harryho Pottera (na kterého dneska vyšla recenze... kdyby jsi náhodou neměla co číst... dobře, přestávám s propagací mého blogu :D).
    Dívka v ledu nevypadá vůbec špatně a moc se mi líbí obálka, ale nemyslím si, že bych jí v blízké době četla. Rozhodla jsem se krotit v nakupování knížek, tak snad mi to aspoň ten týden vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život po tobě bych si ráda přečetla a snad mě kniha nezklame.
      Obálka Dívky v ledu je opravdu krásná hned jsem se do ní zamilovala. Příběh je zatím výborný, tak uvidím. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥