Co právě čtu: Růže podzimu

16. 5. 2017


Dnes jsme dopsali poslední písemky za druhé pololetí a za čtrnáct dní nás čekají písemné zkoušky, praktické zkoušky a ústní zkoušky. Užívám si poslední týden ve škole a nemohu uvěřit, že za pár měsíců už budu pracovat místo sezení ve škole.
To samé mi ještě nedochází, že příští týden půjdu na praxi do cukrárny jen třikrát a potom ty lidi už nikdy neuvidím. To se mi bude stýskat po tak skvělém kolektivu, ve kterém jsem byla dva školní roky. No nic už teď mám z toho depresi a vůbec nevím, jak se s nimi budu loučit a ani se mi nechce.

Co se týče samotného článku, tak před pár dny jsem začala číst druhý díl Temné hrdinky: Růže podzimu. Musím říct, že se mi to líbí, ale zase musím připustit, že první díl byl o malinko lepší než tento.
Rozhodně jsem hodně zvědavá, jak tento díl dopadne a hlavně já taková romantická duše si nenechá ujít žádnou romantickou scénu, tak i na ty jsem zvědavá. Jsem na straně 100/347 a stále tu nemám žádnou velkou romantiku, ale už se moc těším, až se (snad) dají dohromady a to budu jako v sedmém nebi.

Anotace: Autumn Roseová má šanci zachránit svět, který miluje. Co všechno však kvůli tomu bude muset obětovat?
Autumn Roseová žije v ospalém přímořském městečku, ale hluboko pod povrchem jejího klidného života jsou pohřbena temná tajemství. Její babičku kdosi zavraždil a živá londýnská společnost, v níž vyrostla, je nyní pro Autumn jen vzdálenou vzpomínkou. A co hůř, v nové škole se jí všichni vyhýbají a posmívají – kvůli podivným vířícím znamením na kůži, která jí brání zapadnout do davu.
Pak se ale ve škole objeví hezký mladík, který má na pokožce stejná znamení jako Autumn, a obrátí její svět vzhůru nohama. Autumn je mezi spolužáky náhle populární, což ale vede k nebezpečí, že někdo odhalí její tajemství. Ještě horší je však vracející se sen o dívce, kterou se chystá svést velmi temný princ... a Autumn musí přijít na to, jak ji zachránit, než bude pozdě.

Rozhodně doporučuji si přečíst dříve první díl, i když je pravda, že tento díl je o lidech, kteří byli v prvním dílu v pozadí a moc se tam nevyskytovali. Alespoň se díky tomuto dílu dozvíte, jaký život měli a podobně. Recenzi nejspíš psát nebudu, ale na Instagramu se občas celkem dost rozepisuji o daných knihách u kterých nebude recenze, tak mě tam určitě sledujte.

Jo, a když jsme u toho Instagramu, tak bych byla hodně ráda, kdybyste mi napsali, jak se tam jmenujete. Moc ráda bych se na váš profil koukla. Užívejte si krásného dne!


Koho sledujete ne Instagramu nejvíce a jak se tam jmenujete? Co zrovna čtete? Četli jste tuto sérii nebo jen první díl? Jak se vám to líbilo?

4 komentáře:

  1. Tohle jsem nečetla, ale teď jsem to už párkrát zahlédla - na Světě knihy i na blozích. :)
    Instagram mám a sleduji tam spoustu lidí, docela dost knižních blogerů a pak samozřejmě nějaké lidi ze svého bezprostředního okolí. :D Ale momentálně tam moc nechodím, vlastně spíš vůbec. Někdy to snad napravím. :)

    Momentálně dočítám Jákobovy barvy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se alespoň koukni na první díl jestli by tě zaujal. :)

      Vymazat
  2. tato serie se mi libi, skoda ze neni pokracovani :-(

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥