Rychleji mluvit nedokážu - Lauren Graham

26. 11. 2017


Jelikož miluji seriál Gilmorova děvčata, tak jsem si nemohla nechat ujít knihu, kterou napsala samotná Lauren Graham neboli Lorelai. Hrozně ráda se dočtu něco ze zákulisí Gilmorek a tak mě kniha nemohla minout. Díky nakladatelství Omega jsem dostala tu možnost si ji přečíst a zjistit jestli je to opravdu tak skvělá kniha jak všichni říkají. Ano je skvělá, ale mám tu pro vás jedno úplně maličké ALE…

Samozřejmě jsem byla naivní a čekala jsem rozsáhlé popisy natáčecích dnů Gilmorek a i nějaké perličky z natáčení, ale to tu nebylo. Největší část knihy se věnovala Lauren a jejího života a ta zbylá část byly kapitoly o natáčení Gilmorek (takže toho bylo nejméně). Já jsem byla vlastně i ráda za rozsáhlé popisy jejího života, jelikož jsem se dozvěděla spoustu věcí o této výborné a známé herečce. Věděli jste, že se narodila na Honolulu na Havaji, poté se hned přestěhovala s rodiči do Japonska, následně si musela také prožít rozchodem rodičů a následovalo další stěhování tentokrát s otcem na Panenské ostrovy a poté se přestěhovala do Southamptonu (NYC)? Nevěděli?? Tak to už teď víte.

Určitě všichni znáte Lauren Graham, která se vždy usmívá a ráda vtipkuje a na to ani nezapomněla ve své knize. Celá kniha byla neskutečně vtipná i já jsem se musela nahlas smát, co všechno ona nevymyslí.
Celkem jsem byla zklamaná, že Lauren toho o sobě nenapsala více. Byly tam jen samé vtipné události, ale ne věci co se stali jí, což mě hodně zklamalo. Prostě jsem čekala víc a nedočkala jsem se. Určitě knihu doporučuji na nějaký den, kdy budete mít chuť na oddechový příběh, u kterého nemusíte složitě přemýšlet, jen si čtete a čtete. Nelituji toho, že jsem si knihu přečetla, jen jsem prostě čekala víc…

Kniha je rozdělená na kapitoly a nechybí i fotografie jejího soukromého života, což jsem ráda uvítala, bylo to výborné zpestření u čtení. Co se týče obálky tak ta se mi ze všeho líbí nejvíce, ta se opravdu povedla. Jsem ráda, že je tam jen půlka obličeje, jelikož to hned působí hodně originálně. Skvělé čtení, které nepřekvapí a ani nenadchne. Je to hodně oddechové a vtipné. Jde vidět, že si autorka na nic nehrála a napsala to, tak jaký jí to přišlo pod ruku a na co si zrovna v ten moment vzpomněla.


Hledáte nenáročné oddechové a vtipné čtení na jedno odpoledne? Chcete se dozvědět něco o herečce, která ztvárnila postavu Lorelai v seriálu Gilmorova děvčata? Tak je tato kniha právě pro vás.


Mockrát děkuji za tento recenzní výtisk nakladatelství Omega.

Knihu si můžete koupit zde na stránkách knihkupectví Dobrovský nebo rovnou zde na stránkách samotného nakladatelství Omega.

Výsledek obrázku pro omega nakladatelství 
Výsledek obrázku pro dobrovský knihy

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, slyším samé pozitivní ohlasy, ale jelikož jsem na seriál nekoukala, tak se do knížky pouštět nebudu. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥